Seventeen
Seventeen
  • 3 389
  • 443 804 920

Video

Şərh

  • Valentina Caravelis
    Valentina Caravelis 3 dəqiqə əvvəl

    Who thinks her best friend Chrissy looks like Yara Shahidi?

  • Mia Foster
    Mia Foster 4 dəqiqə əvvəl

    They made trut funds baby

  • Emma x
    Emma x 12 dəqiqə əvvəl

    Juliana was the best match in my opinion.

  • Sophia
    Sophia 12 dəqiqə əvvəl

    She chose the worst one

  • E
    E 13 dəqiqə əvvəl

    Bestie picks bae application form: 1. Have you almost died as a child?

  • onlylisse
    onlylisse 16 dəqiqə əvvəl

    when she said carti and Jaden Smith i was oop let’s b friends

  • Andrea Acosta Ferro
    Andrea Acosta Ferro 16 dəqiqə əvvəl

    Oliver, Great, and Ian tho 😍

  • liliana dulaney
    liliana dulaney 25 dəqiqə əvvəl

    okay but great is FINE i’m sorry but what is going on GREAT YOU MY TYPE

  • Idara Eno
    Idara Eno 26 dəqiqə əvvəl

    AS SOON AS OLIVER SAID "LOOK SON" IN THE OBAMA VOICE I FELL IN LOVE AHH

  • Elle
    Elle 27 dəqiqə əvvəl

    She a qt 🏃🏻‍♀️🤸🏻‍♂️

  • Sarah Gumball
    Sarah Gumball 28 dəqiqə əvvəl

    Is she really her best friend? She kept laughing all flirty! I feel so bad for Ari. Ari was the most giddy about Ian.

  • ISSA CHERRY
    ISSA CHERRY 29 dəqiqə əvvəl

    Imagine Dave flirting with YoU ! fLirtiNg !! 🤣🤗🤗🥰

  • ISSA CHERRY
    ISSA CHERRY 31 dəqiqə əvvəl

    It sounds set up lol she’s knows she KNowS

  • Dima Nassar
    Dima Nassar 31 dəqiqə əvvəl

    Why does Ian look like the guy from cloudy with a chance of meatballs!??????

  • madiemcg
    madiemcg 33 dəqiqə əvvəl

    we love bi representation!!!!

  • Kate Marie
    Kate Marie 34 dəqiqə əvvəl

    For the dad jokes, I swear they were fake laughing at some of them!!😂😂

  • Valeza Rexhepi
    Valeza Rexhepi 34 dəqiqə əvvəl

    bruh what a cutie

  • Olivia Hearne
    Olivia Hearne 36 dəqiqə əvvəl

    She good!

  • Jacqualynn Wireman
    Jacqualynn Wireman 37 dəqiqə əvvəl

    Tbh I like the last two best BUT RJ was best for her in my eyes? So annoying.. and Ari was so disappointed!! Ian coulda been best for her toooo. Ugh

  • Bar Avraham
    Bar Avraham 39 dəqiqə əvvəl

    I just use a normal notebook and and a normal pencil 😬

  • Izessie Pb
    Izessie Pb 39 dəqiqə əvvəl

    My baybeeeesss!!!!!

  • Rawaf Fahad
    Rawaf Fahad 40 dəqiqə əvvəl

    Gurllll C'mon

  • Sage Wilson
    Sage Wilson 41 dəqiqə əvvəl

    Emmett was so hurt-

  • Pia Emilia FOR
    Pia Emilia FOR 49 dəqiqə əvvəl

    T dont unterstand her Bestie RJ was the Best and she was flirting all the time

  • Kira Kitten
    Kira Kitten 50 dəqiqə əvvəl

    They really need to put the names of these people as they answer

  • Tasha The Truther
    Tasha The Truther 52 dəqiqə əvvəl

    absolutely no one: kesha: making up cat songs like a 2019 phoebe buffay

  • N I M A C L E A R
    N I M A C L E A R Saat əvvəl

    Loved the energy in this episode. Chrissy did great so stop talking shit y’all

  • 1.am3 ‘
    1.am3 ‘ Saat əvvəl

    What the hell , why did she eliminate Ian!

  • 1.am3 ‘
    1.am3 ‘ Saat əvvəl

    Matt was funny 😂

  • maria perez
    maria perez Saat əvvəl

    So sad that EMANUELA got kicked of like that. I know this girl and she’s go sweet y’all... I’d never expected her to be on this show🤣😂 ANYWAYS go show some love to her singing page in insta it’s not all that great but it’s something .....@emanuelasmusic

  • Smore's 1
    Smore's 1 Saat əvvəl

    I. Say Sam a Colbie are a cute couple

  • agathe
    agathe Saat əvvəl

    🤩

  • 1.am3 ‘
    1.am3 ‘ Saat əvvəl

    These girls are gorgeous

  • Lwosw
    Lwosw Saat əvvəl

    Great video

  • Akage
    Akage Saat əvvəl

    WHERE IS THE DRAMA???

  • sh00keth
    sh00keth Saat əvvəl

    omg temidayo is so precious 🥺

  • Shingeki Bar
    Shingeki Bar Saat əvvəl

    where is subtitle for deaf please thanks ?

  • Aries Taylor
    Aries Taylor Saat əvvəl

    She did ian SO DIRTYYYY

  • Joanna Without h and two ns

    She was so mad when Ian was out

  • Fantasy Football
    Fantasy Football Saat əvvəl

    Growing up in a third world country, I used to wonder if I will ever get a bicycle, get to sit in a car or see a plane up close. As a kid, I never knew you can get hurt by words cos I have seen real violence and it ain't pretty. #perksofgrowingpoor

  • Rosette Nebula
    Rosette Nebula Saat əvvəl

    To be honest....I think Juliana fitted Colby the most out of the other gals.....

  • xxmistyymusicz official

    Arianna is my name

  • Rafaela Costa
    Rafaela Costa Saat əvvəl

    I'm in love with Ian

  • swani
    swani Saat əvvəl

    Why bambam going “we got it tho” at every song he got wrong skdjsks

  • Kyra Cailyn
    Kyra Cailyn Saat əvvəl

    Michel is hotttt

  • Ececilia17
    Ececilia17 Saat əvvəl

    After coming back to this, i realized Jackson looks so orange 🤣🤣🤣🤣

  • fabi Gonzalez
    fabi Gonzalez 2 saat əvvəl

    CNCO LOS AMOOO ❤❤❤❤

  • •Julie_ Arianatorfan•

    On the wall: "Boo" Me: AHHHHHHHHHH 😂😂

  • Caitlyn Dohn
    Caitlyn Dohn 2 saat əvvəl

    WHY DOES SHE HATE DEAR EVAN HANSEN??? ITS THE BEST

  • billie’s eyelash
    billie’s eyelash 2 saat əvvəl

    oh no... the spiderman guy! u can be my bae, spidy...

  • tatiana dantes
    tatiana dantes 2 saat əvvəl

    Ok but what Ian’s @? 👀

  • kihyun.z •
    kihyun.z • 2 saat əvvəl

    Idk why but I watched a lot of these episodes and I never liked anyone like none were even cute im-

  • Naomie Bakana
    Naomie Bakana 2 saat əvvəl

    Idk about y’all but Great was pretty fine 😂👀👀

  • India-Rose Redman
    India-Rose Redman 2 saat əvvəl

    Why Rj

  • YT YOMOMMA
    YT YOMOMMA 2 saat əvvəl

    Boi

  • India-Rose Redman
    India-Rose Redman 2 saat əvvəl

    Why Graet

  • s
    s 2 saat əvvəl

    AND MY SNAPCHAT IS AHALOLOK

  • s
    s 2 saat əvvəl

    IAN IF YOU SEE THIS HELLO I AM SICILIAN

  • Kristen White
    Kristen White 2 saat əvvəl

    BUT THE WINNER IS LITERALLY BEST FRIENDS WITH HIS EX

  • Trinity Stevenson
    Trinity Stevenson 2 saat əvvəl

    I love black men ! 😍

    • Shakir Smith
      Shakir Smith 30 dəqiqə əvvəl

      Trinity Stevenson love you too babygirl

  • Sabina Boshku
    Sabina Boshku 2 saat əvvəl

    Bruh I'm so happy that I don't have a "bestie" like her:) I believe that she was trynna steal all the mf baesss. Like-

  • Legit Maria
    Legit Maria 3 saat əvvəl

    Ok but can I get Ian’s Instagram 😍 I’m half Italian! 😂

  • anna lena
    anna lena 3 saat əvvəl

    the friend is so kind tho

  • #%#%#%#
    #%#%#%# 3 saat əvvəl

    Is it just me or does homegirl look dead inside?

  • marielly rojas
    marielly rojas 3 saat əvvəl

    Yeah she’s not ur real friend didn’t she say she had a boyfriend in the beginning then at the end she said Ian’s hers now ummmmm FAKE AF

  • #%#%#%#
    #%#%#%# 3 saat əvvəl

    1st is best

  • Jenny
    Jenny 3 saat əvvəl

    She seems high af

  • Sukhmani Sidhu
    Sukhmani Sidhu 3 saat əvvəl

    is it just me, or is the girl getting a bae's facial expressions annoying asf??? She either looks disgusted and is shaking her head, looks like shes about to cry, or looks like shes about to murder someone. Irritating throughout the whole vid

  • highass
    highass 3 saat əvvəl

    Ian is so precious i canttt

  • Queen
    Queen 3 saat əvvəl

    Shook

  • Jordan Baez
    Jordan Baez 3 saat əvvəl

    Kid says “LaLa land

  • Mary Griffin
    Mary Griffin 3 saat əvvəl

    Ian killed me at the end!

  • #%#%#%#
    #%#%#%# 3 saat əvvəl

    If you ask me what musical I like I’d be like “alright, ima head out”

  • Eliza Rodan
    Eliza Rodan 3 saat əvvəl

    I think she caught on XD

  • Coconut Head
    Coconut Head 3 saat əvvəl

    Finally, a black girl

  • No Nonsense
    No Nonsense 3 saat əvvəl

    I really hope Matt meets a nice girl. He seemed like a really nice kid.

  • Stefanie SIPS TEA
    Stefanie SIPS TEA 3 saat əvvəl

    Ok... they definitely gonna fight about this later🤣💀💀💀

  • Succ
    Succ 3 saat əvvəl

    I know it is not supposed yo hurt but it hurts so bad when i put it in and drag it out

  • maja simic
    maja simic 3 saat əvvəl

    Why is in every episode more black people

  • Kaci Yip
    Kaci Yip 3 saat əvvəl

    Yo

  • Rachel Seepersaud
    Rachel Seepersaud 4 saat əvvəl

    Arianna's friend looks like Christina Milian 😍

  • 박은지
    박은지 4 saat əvvəl

    Jae is the real icon

  • gabriellanicole
    gabriellanicole 4 saat əvvəl

    YESS CHRISSY !!! ♥️

  • Popstargirl
    Popstargirl 4 saat əvvəl

    Sofia: Katy Perry? Oh it’s my girl? Lady gaga? Dove: 😱

  • Imaan Samuels
    Imaan Samuels 4 saat əvvəl

    The fact tht they jammed to prettymuch is so cute omw😂😍

  • Ehena Choudhary
    Ehena Choudhary 4 saat əvvəl

    The questions were all targeted at Zach cuz he was the only one wearing white

  • Lexi Brotons
    Lexi Brotons 4 saat əvvəl

    IAN NEEDS HIS OWN EPISODE! SAY IT WITH ME

  • xMrDead
    xMrDead 4 saat əvvəl

    And now everyone call David Steve Kappa

  • Hanka Paldum
    Hanka Paldum 4 saat əvvəl

    I have to say it I'm sorry HER BESTIE IS SO FUCKIN ANNOYING

  • Scarlett Jebaii
    Scarlett Jebaii 4 saat əvvəl

    He gets so flirty at one point and I start to get so nervous as if I’m the one he’s talking to

  • Sara Creations
    Sara Creations 4 saat əvvəl

    You could already tell Zim instantly regretted everything at the end 😂

  • Scarlett Jebaii
    Scarlett Jebaii 4 saat əvvəl

    “Neva... Em Steve...”

  • Анастасия Шульга

    help, what's Ian's ig handle?

  • Xavier Youhana
    Xavier Youhana 4 saat əvvəl

    For the island one why does no one say a ship

  • Ariela Williams
    Ariela Williams 4 saat əvvəl

    I wish I could have been there because I meet all those expectations

  • Marina ☼
    Marina ☼ 4 saat əvvəl

    that bestie is so fake and obviously didnt pick the most compatible one (RJ)

  • bethany king
    bethany king 4 saat əvvəl

    idk why but arianna always looked disappointed and kinda sad like she doesn’t want to be there lol

  • Savannah Brashears
    Savannah Brashears 4 saat əvvəl

    ARE YOU SERIOUS

  • Cheeko Feather
    Cheeko Feather 4 saat əvvəl

    How good is her voice though?!! When she sing Janis- uuuuush xxxxx