Kadın
Kadın
  • 1 883
  • 955 012 297

Video

Kadın 67. Bölüm
Baxış 188K2 gün əvvəl
Kadın 68. Bölüm Fragmanı
Baxış 781K2 gün əvvəl
Kadın 66. Bölüm
Baxış 67K9 gün əvvəl
Kadın 65. Bölüm (Yeni Sezon)
Baxış 84K16 gün əvvəl
Kadın 67. Bölüm 3. Fragmanı
Baxış 525K7 gün əvvəl
Kadın 67. Bölüm 2. Fragmanı
Baxış 992K7 gün əvvəl
Kadın 67. Bölüm Fragmanı
Baxış 919K9 gün əvvəl
Hatice öldü! - Kadın 66. Bölüm
Baxış 288K9 gün əvvəl
Kadın 66. Bölüm 2. Fragmanı
Baxış 404K13 gün əvvəl
Kadın 66. Bölüm Fragmanı
Baxış 1,8M16 gün əvvəl
Kadın Yeni Sezon Fragmanı
Baxış 2,5MAy əvvəl

Şərh

  • Altın Altın
    Altın Altın 22 dəqiqə əvvəl

    arif çıkarsa çadırdan hiiiç şaşırmayacağım çünkü saçma senaristten herşey beklenir

  • anne takipçi
    anne takipçi 22 dəqiqə əvvəl

    Hande Altaylı, nasıl ki başarılı bir erkeğin arkasında güçlü bir kadın varsa, güçlü kadının arkasında duran onu destekleyen bir erkekte vardır. Siz istiyorsunuz diye kadın güçlü ve başarılı olmak için yalnızlaşmayacak. Ayrıca yalnız bir kadın, yanında çocukları bile olsa, hayatta da her şeyin üstesinden gelse de, yanında kendisini destekleyen bir eşi yoksa, o çocukların sığındıkları liman misali babaları yoksa onların hep bir yanı eksik kalacak.

  • çukuravayvır
    çukuravayvır 23 dəqiqə əvvəl

    Yani gel sen yıllarca sarpla birnibirlerine kavuşma arzularını göster bize sonra kavuşturup bir günde ayırt gerçekten çok SAÇMAA o kamptan da arifin çıkması daha Bi saçma olacak of offff çok sıktınız ya

  • anne takipçi
    anne takipçi 35 dəqiqə əvvəl

    Sarp Çeşme'liyi ikinci kez Şirin'in eliyle öldürtmek nasıl bir hayalin ürünüdür anlamak mümkün değil. Elbette ilerleyen bölümler de şirini cezalandıracaklar ama bunu Sarp'ı öldürerek yapmaları benim gibi nice izleyiciyi mutlu etmeyecek. Başrolü Şirin gibi bir yılan ve Arif gibi sinsi yüzünden harcadınız. Hande Altaylı bundan sonra bir daha hiç bir projenizi izlememeye karar verdim 👎👎👎

  • Aysegül Arican
    Aysegül Arican 37 dəqiqə əvvəl

    Caner Cindoruk dizi'den ayrıldığını açıkladı, çünkü Zemheri diye bir diziye başlayacakmış

  • Deniz Deniz
    Deniz Deniz 38 dəqiqə əvvəl

    Bahar kıskandı mı ne

  • yusuf eymen
    yusuf eymen 39 dəqiqə əvvəl

    sen bahar çeşmeli isen ben de yusuf eymen im

  • Fatma Kaya
    Fatma Kaya 44 dəqiqə əvvəl

    Sarp öldü yeni projesi belli oldu

  • Qazax Toy Nişan aksesuarlari
    Qazax Toy Nişan aksesuarlari 45 dəqiqə əvvəl

    Hoppala Ruhsar Sarp gitdi Ruhsar Hatice geldi😂Hadi Bakalim vatana millete hayirli olsun

  • Fatma Kaya
    Fatma Kaya 45 dəqiqə əvvəl

    Final yakındır suyu çıktı

  • MUNISA Matnazarova
    MUNISA Matnazarova 46 dəqiqə əvvəl

    Ооооох 67 серя тамам 68 качан чикади. Ман худохохласа фарзандимни багрима олган сунг чикса гарак. 65 серяни дим куп куттик 68 тез чиксин режиссер ака яхшими... 😢😢😢😢😢Бахор

  • anne takipçi
    anne takipçi 47 dəqiqə əvvəl

    O çadırdan Enver veya Şirin çıkar Sarp çıkar diye umutlanmayın. Caner Cindoruk kanal sahibi ve kadın yapımcısı, senaristi kadar insafsız olmadı ve diziden ayrıldığını twitter hesabından duyurdu 😔

  • Ahmet Krmz
    Ahmet Krmz 48 dəqiqə əvvəl

    Ceyda için izliyorum saçmalıyorlar iyice

  • Başkan 2121
    Başkan 2121 48 dəqiqə əvvəl

    Sarp diziden cikti yeni diziyle anlasti bosa beklemyin

  • Study Gram
    Study Gram 50 dəqiqə əvvəl

    Yav kadına niye Fazilet ismini verdiniz drycsftyc

  • bugra durmus
    bugra durmus 51 dəqiqə əvvəl

    hatice yerine şirin geberseydi

  • binnur anilmis
    binnur anilmis 51 dəqiqə əvvəl

    Gercekten Düsündügüm oldu. Sirin sonunda sarpi öldürdü. Bu dizide zaten mutluluk diye bir kelime yok. Bakalim sirin den süpheleniceklermi

  • İsmail Demir
    İsmail Demir 52 dəqiqə əvvəl

    Öldü

  • İsmail Demir
    İsmail Demir 52 dəqiqə əvvəl

    Öldü

  • Nergiz Manaflii
    Nergiz Manaflii 53 dəqiqə əvvəl

    Bahar Pargali Ibrahim Pasayi gecdi.🤣

  • Canan Çelik
    Canan Çelik 55 dəqiqə əvvəl

    Anneler ölmez bayırrr

  • Derya Uslu
    Derya Uslu 58 dəqiqə əvvəl

    Sarp öluyor başka diziyle anlaşma yapmiş dizinin adı zemheri

  • Asya Buse Karataş
    Asya Buse Karataş Saat əvvəl

    Bu çocuklar ya s**** ya

  • Gerald Takacd
    Gerald Takacd Saat əvvəl

    Nooo sarp dead?

  • Sevil Çağlar
    Sevil Çağlar Saat əvvəl

    Ne önemli serummus eksikliğinde öldüren.hic inandırıcı olmadı.o kadar önemli neden hemşire arada bakmadı serum gidiyo mu diye acaba

  • Aycan Avcı
    Aycan Avcı Saat əvvəl

    Ceyda bunu yola getirir😂

  • Soner Turan
    Soner Turan Saat əvvəl

    Kendisini tebrik ederim. Hayran kaldım.

  • esato23 esato23
    esato23 esato23 Saat əvvəl

    Ağlamaktan helak olduk bitecekse bitsin artık bu dizi

  • Arzu Şeneloğlu
    Arzu Şeneloğlu Saat əvvəl

    Maalesef sarp öldü..

  • selen yildirim
    selen yildirim Saat əvvəl

    Sarp öldü iyde oldu bahar arife kaldı arif hak eti baharı ...👍❤B❤A

  • Ayşe Daşdemir
    Ayşe Daşdemir Saat əvvəl

    Benden once hic kimse olmesin.

  • Marinet dupain chang
    Marinet dupain chang Saat əvvəl

    O hep kötü

  • Marinet dupain chang
    Marinet dupain chang Saat əvvəl

    Şirin’e güven yok

  • Ayşe Yılmazel
    Ayşe Yılmazel Saat əvvəl

    arifi hiç böyle görmemiştim yazık oldu ya büyük aşk vallah

  • Selin OrKo
    Selin OrKo Saat əvvəl

    Dizide tek olmesini istedigim karakter .

  • Emel Çayır
    Emel Çayır Saat əvvəl

    Sarp ölmüş yani diziden ayrilmis

  • Halik Talha
    Halik Talha Saat əvvəl

    Sarp öldü

  • özge
    özge Saat əvvəl

    Sarp zirvedeyken iyiki bıraktın diziyi bundan sonraki saçmalıklar içinde varolmaycagin için mutluyum🙏🏻

  • Humay Kerimli
    Humay Kerimli Saat əvvəl

    Arifin kiskancligi uzunden insanlar oldu

  • Ndkdjdn Zkjnxnx
    Ndkdjdn Zkjnxnx 2 saat əvvəl

    Yazik ya Bahara

  • İmana gelen Kremit
    İmana gelen Kremit 2 saat əvvəl

    Haticenin halüsülasyonunu gördüğümde bittim ben.. Aynı şeyi yaşasam napardım diye düşünüyorum.. Allah tüm anneleri korusun benimde annem içinde 😖

  • Sevda ŞENCAN
    Sevda ŞENCAN 2 saat əvvəl

    Sarp öldü mü? Son bölümü izlemedim,protesto ediyorum...

  • Ahmet Üstündağ
    Ahmet Üstündağ 2 saat əvvəl

    acliktan geberiuordun arif yanndaydi nankor bahar

  • Vered Keren
    Vered Keren 2 saat əvvəl

    מתי שירין תיענש קשות על כל מעלליה?

  • Nermin Kanıyaş
    Nermin Kanıyaş 2 saat əvvəl

    Zaten rating sıralamasında 2.sıraya düştü.Gerçek sevenin kıymeti hiçbir zaman bilinmez.

  • Akjemal Gylyjowa
    Akjemal Gylyjowa 2 saat əvvəl

    Ceýda gibi iýi kalpliler çok olsun!😍😍😍😍

  • Merve3434 69
    Merve3434 69 2 saat əvvəl

    arifin suçu sadece sevmekti bu mu karşılığı senarist

  • Sümeyra YILDIRIM
    Sümeyra YILDIRIM 2 saat əvvəl

    Diziye veda etmis. Kendi sayfasinda bile yazmis.

  • Hazaket Huseynova
    Hazaket Huseynova 2 saat əvvəl

    Nasıl olur Şirinin yaptıgını kims görməz fark etməz.Şirin üzündən Sarp ölməsin o kadar kazaları atlatdı şimdi bu mayak Şirin üzündən ölməsin

  • film şehri
    film şehri 2 saat əvvəl

    Sarp diziden çıkarsa izlemem

  • Huseyn Seferli
    Huseyn Seferli 2 saat əvvəl

    Indiye kimi ne elemisen uwaqlar uçün elemisen. Indi niye abtal deyirsen. Ele deyende uwaqlara yaziģim geldi

  • Banu Kayumova
    Banu Kayumova 2 saat əvvəl

    Serumu o kadar. Açtiki hemşire 1 saata kadar bitmesi gerekyodu nasil akşama kadar kimse bakmaz

  • Umut Günaydın
    Umut Günaydın 2 saat əvvəl

    Arif Di mi o Sarp öldü

  • Medine Kahya
    Medine Kahya 2 saat əvvəl

    Sarpa bişey olunca arife koşan bahar şimdi nispet yaparcasına sarpın elini tutuyo. Niye boş umut verdin Arife yazık ettin

  • hatice tunç
    hatice tunç 3 saat əvvəl

    Harikasın şirin

  • Banu Kayumova
    Banu Kayumova 3 saat əvvəl

    Tmm gerçekleri öğrendi eyvallah ama senin suçun yokmuş sen iyi birisin ama ben artik arifi seviyorum diyebilirdi

  • Banu Kayumova
    Banu Kayumova 3 saat əvvəl

    Arifi baxara dönmesin baxar arifi hakketmiyor

  • Çoholata Süğt
    Çoholata Süğt 3 saat əvvəl

    O kadar iyilik boşaymış be arif...

  • Sezen Çelik
    Sezen Çelik 3 saat əvvəl

    Sarp ölmüş, başka diziye geçmiş...

  • Atas aysan
    Atas aysan 3 saat əvvəl

    Babar da sarp gibi pislikmiş

  • STAR LIFE
    STAR LIFE 3 saat əvvəl

    Muhteşem bir dizi 1 yaprak tokumu 2 askı memnu 3 kadın bu diziler gibi dizi görmedim dizi bitmesin devam etsin oyuncuları hepsini çocuk hepsi süper emeğinize saglık

  • Шаира Сарыбаева

    Хатиче олду😭😭😭😭

  • Rukiye Okatan
    Rukiye Okatan 3 saat əvvəl

    Hala bu diziyi izliyorsam sadece ceyda ve arif karakteri için izliyorum

  • Ftm Bios
    Ftm Bios 3 saat əvvəl

    Ordan da Sirin cikar artik😑bi yawatmadiz wu Sarpi.Sarp yoksa .tezlikle final olur inssAallah

  • Ftm Bios
    Ftm Bios 3 saat əvvəl

    Sarpi dizinden cixarmakla yanliw yapdiz sayin yonetmen.wimdiden abunelikden cikdim.Benim icin bitdi bu dizi.😑

  • elxan memmedli
    elxan memmedli 3 saat əvvəl

    kadin bitdi 😑😑cunki sarp oldu😏insallah batarsiz😑😑😑

  • T. T.
    T. T. 3 saat əvvəl

    Caner Cindoruk diziye veda ediyor. Yeni dizi var

  • Gul Ak
    Gul Ak 3 saat əvvəl

    Sarp ölürse bu dizi bitti benim için. Sonunda çocuklar anne ve babalarıyla mutlu olmalıydı

  • Veni Vidi Mm
    Veni Vidi Mm 3 saat əvvəl

    Allah belanızı versin Vermiş zaten anca bela çekiyonuz şu parti açayım dedim dayanamadim ne ya hemen moralimizi bozuyorsunuz siz nasıl biz diziniz. Her şey mi kötü gider. Kafayı yetirdirsiniz insana . 😠😬

  • ebru Köksal
    ebru Köksal 3 saat əvvəl

    Aynen keşke yeliz gitmeseydi

  • Abdullah Kupsen
    Abdullah Kupsen 3 saat əvvəl

    O doktor kadın değiştiğinden beri izlemiyorum , ne oldugu da umrumda değil çok saçma geliyor , bari benzeyen birini gecirselerdi . Kadın benim için bitmiştir.

  • Bobur Bey
    Bobur Bey 3 saat əvvəl

    Bence ARIFI Kimse sevmez eğer Sarp ölürse dizinin reytini çok düşecek

  • Zarkhanim Safaraliyeva
    Zarkhanim Safaraliyeva 4 saat əvvəl

    Sirinden basqa her kes oldu final sirine biwey yapin

  • Sevmek Yok
    Sevmek Yok 4 saat əvvəl

    Izlemiyecegim artk sarp ölmüş

  • 2. star
    2. star 4 saat əvvəl

    hatice üvey ve cadı şirini dinliyor baharı istemiyo şirin hanım beynini yıkadığı için yazıklar olsun harbiden böyle anneler varmı baba ya bak üvey ama nasıl vicdanlı ve iyi hatice tüh sana

  • Elif Mina
    Elif Mina 4 saat əvvəl

    Nezir mi çadırda ki😌🙄

  • A.A SBL
    A.A SBL 4 saat əvvəl

    Ariiif sarp oldüüü!!!!!! Artık sen gelebilirsin;-)

  • filiz AKİN
    filiz AKİN 4 saat əvvəl

    SİZİN BU YAPTIĞINIZ COK BÜYÜK BİR AYİP SSEYİRCİYE SİDDET RESSMEN

  • canan arslan
    canan arslan 4 saat əvvəl

    Sarpi Sirinmi olduruyor

  • filiz AKİN
    filiz AKİN 4 saat əvvəl

    KADININ TAM YÜZÜ GÜLDÜ DERKEN YİNE YAPTINIZ YAPACAGİNİZİ BRAVO AFERİM SİZE BÜYÜK ALKIŞ 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

  • filiz AKİN
    filiz AKİN 4 saat əvvəl

    AŞIRI SACMALİK DİZBOYU RESSMEN

  • filiz AKİN
    filiz AKİN 4 saat əvvəl

    İYİCE DRAM OLSUN DİYE COK FAZLA ABARTİYORLAR BABALARI İLK SEZON ÖLÜ KALABİLİRDİ Sırf macera olsun istiyorsanız YİNE SOKABİLİRDİNİZ yeni karakterler NAASİL SENARİST NASİL YÖNETMEN BUNLAR YAA

  • Nazli Atas
    Nazli Atas 4 saat əvvəl

    Cıkmış diziden sarp baska dizi de oynayacakmış, gerçekten onca bölüm boşa izlenmiş boşa final yapın gitsin bari

  • Sena Koçovali
    Sena Koçovali 4 saat əvvəl

    Özge Özpirinçci oyunculugu der susarim.

  • Fırat Yılmaz
    Fırat Yılmaz 4 saat əvvəl

    böyle çıt ohhh sessizlik :) mükemmel bir oyunculuk

  • Nilgün Akarsu
    Nilgün Akarsu 4 saat əvvəl

    Iyice saçmalamaya başladınız.. Bence bitirin artık kadın'ı..Aşk yenidenin devamı çekilsin.

  • Nisa Köse
    Nisa Köse 4 saat əvvəl

    Sarp ölemez ya nasıl yaparsınız bunu bize madem ölecekti kazada oldürseydiniz neden uzattiniz bu kadar hic bi tadı kalmadı artık oturun izleyin yazanlar yönetenler sizin olsun diziniz 🙄

  • Sena Gündüz
    Sena Gündüz 5 saat əvvəl

    Bu nasıl bir oyunculuk Özge özpirinçci 👏👏👏 ağzım açık izledim

  • Aynur Muzefferova
    Aynur Muzefferova 5 saat əvvəl

    bahara hicc acimadim, bencilliyine de resmen sinir oldum, nasil davrandi Arife. oysa adam onca zaman yardim etmekden bashqa bi shey yapmadi, kaza da baharinyuzunden oldu zaten. sarp olse bu bahara bir hayat dersi olur, yine arife doner gerci hansi yuzle bilemiyorum

  • Gozumun Nuru
    Gozumun Nuru 5 saat əvvəl

    Bahar ne qeder ağlatdi meni😢😢

  • Emine Esra Polat
    Emine Esra Polat 5 saat əvvəl

    Sonunda sevgili olacaklar saçma sapan

  • HS HS
    HS HS 5 saat əvvəl

    Bir karakterle tanışırsın, ona ruh verirsin, bir süre onunla yaşarsın, sonra bir gün hikayen biter. ’Sarp Çeşmeli’ hatırımda güzel bir yerde duracak hep. Bu karakterin oluşmasında, icrasında emeği geçen bütün iş arkadaşlarıma ve siz saygıdeğer izleyicilerimize sonsuz teşekkürler" Caner cindoruk twitter hesabinda yazmis

  • Dilek Yayla
    Dilek Yayla 5 saat əvvəl

    Cunku ben anneyim ancak bukadar guzel ifade edilebilir