Cem Yılmaz 2008 tek parça

Paylaşın
Daxil et
  • Tarixində dərc edildi 18 Fev 2013
  • Cem yılmaz 2008

Şərh • 1 269

  • wulfive
    wulfive 9 saat əvvəl

    2:45:00 oha jfysgd

  • Fatih Gülün
    Fatih Gülün 23 saat əvvəl

    Ben birdaha gelicem
    BAK 🖕 😂😂😂

  • vloertegels vloertegels

    Turkiyede o kadar aptal insanlar varki,boyle boktan insanlarin boktan konusmalarina guler,millet amma ahmaklasmis arkadas,haha ha gulun gulun,gulecek birseyler ariyosunuz ya,maksat gulmek olsun,ha ha ha

  • faun dexter
    faun dexter Gün əvvəl

    Ağlayacak halinize gülüyorsun cem yılmaz gibi.bu dünyada paraya tapan ve insanlara karşı kibirlenen ve nerden geldiğini unutan insanlara yazıklar olsun.Allah sizin gibilere hidayet etsin...

  • Sevkan Demir
    Sevkan Demir Gün əvvəl

    UYUMAK İÇİN AÇTIM; SABAH OLDU !

  • Militan Ateist
    Militan Ateist Gün əvvəl

    Oteki dunyadan bahsettigi bolum...tum din sacmaliginin ozeti

  • Faruk Gödekoğlu
    Faruk Gödekoğlu Gün əvvəl

    Aynı şeyleri tekrar tekrar anlatıyor artık komik gelmiyor..

  • fatih erdoğan
    fatih erdoğan 2 gün əvvəl

    Mahmut ' a çok takılıyor :) :)

  • MERT
    MERT 2 gün əvvəl

    2:28

  • Rap Seven BABAYANKEE
    Rap Seven BABAYANKEE 2 gün əvvəl

    1:09:05 arkada kım guluyo amk ole dkjshgıuodfg sankı kesıyolar

  • Harbi Azerci
    Harbi Azerci 2 gün əvvəl

    23:40 lseopıyoıerayopa

  • Yusuf Güntekin
    Yusuf Güntekin 2 gün əvvəl +1

    Kumanda niye o eldeyse 😁😁

  • Mustafa Önder
    Mustafa Önder 3 gün əvvəl

    Harikasın

  • Erdem KORKMAZ
    Erdem KORKMAZ 3 gün əvvəl +1

    2:44:57 bu kiyagimida unuttma hadi yine iyisin 🤣

  • Emir ali Varol
    Emir ali Varol 3 gün əvvəl

    Ulan hala aynı keyifte izliyorum

  • Muhammed Bulgur
    Muhammed Bulgur 4 gün əvvəl +1

    Gücünün doruğunda cem yılmaz.....
    Karşınızda

  • taha ozan korada
    taha ozan korada 4 gün əvvəl

    2:35:28

  • Metin mert Salman
    Metin mert Salman 4 gün əvvəl

    Gülerim diye açtım hiç gülmedim

  • Bülent Çetin
    Bülent Çetin 4 gün əvvəl

    Efsane bu

  • Mel
    Mel 5 gün əvvəl +2

    ABI BEN NIYE GÜLEMIYORUM

  • Mesut Budraç
    Mesut Budraç 5 gün əvvəl +1

    Sevgili AZclip, biz de en az sizin kadar Cem Yılmaz'ı seviyoruz. Ancak her videonun sonunda bu videoya otomatik geçmesi sıktı. :D

  • Onur Acar
    Onur Acar 5 gün əvvəl +1

    Üni sonuçları açıklanmış ve ben kendimi teselli etmek için buradayım:)

  • Alone Game
    Alone Game 5 gün əvvəl

    Başrollerin başkanı oyuncuların başkanı gitmeyin başkanımız olun desem de....öldünüz. Rahmetle-R.I.P KEMAL SUNAL COPCULERIN GONULLERIN OYUNCULARIN KRALI SEVILIYORSUN.

  • Rap Seven BABAYANKEE
    Rap Seven BABAYANKEE 5 gün əvvəl +1

    1:53:52 halay çekti bölük ıuhasfrıusgdfjkhgsb

  • Mansur Ataseven
    Mansur Ataseven 5 gün əvvəl

    cem yilmaz tarkan kenan imirzali oglu yildiz tilbe muslum gurses hande yener sanat dunyasi sirf bu benim icin abi kalite akiyo bu saydigim insanlar haksizmiyim

  • Ebedi Oyuncular
    Ebedi Oyuncular 5 gün əvvəl +1

    53:39 dikkatli izleyin amına koyduğum diyor :))

  • Soykan Ilhan
    Soykan Ilhan 6 gün əvvəl +4

    Şu zor zamanda bizi güldürüyorsun ya. Allah razı olsun. Değerin gün geçtikçe artıyor 😊

  • taha ozan korada
    taha ozan korada 6 gün əvvəl

    2:34:33

  • taha ozan korada
    taha ozan korada 6 gün əvvəl +1

    2:33:22

  • oğuzhan ağdaş
    oğuzhan ağdaş 6 gün əvvəl

    Tamam 2 dk bakacaktınız bitirdiniz anladık.

  • ÜLKÜCÜ ADAM
    ÜLKÜCÜ ADAM 7 gün əvvəl

    azclip.net/video/1df3Hdks4VM/video.html
    son dakıka

  • Far Cry
    Far Cry 7 gün əvvəl

    İzledim

  • Katil Civciv
    Katil Civciv 7 gün əvvəl

    5dk izliyeyim dedim harbi bitirdim skkdf

  • Fatih Arslan
    Fatih Arslan 7 gün əvvəl

    1:50:16 yaklaşma lan fışhışh 😂😅😂😂😂😂😂😂😂

  • Fatih Arslan
    Fatih Arslan 8 gün əvvəl

    46:41 aaaaa verdi brovooo alkışş niye bu kadar güldüm bilmiyorum 😂

  • Fatih Arslan
    Fatih Arslan 8 gün əvvəl

    38:30 ver ışığı 😂

  • A B
    A B 8 gün əvvəl

    Video 360p ama espriler 4K

  • Karışık Bilgiler
    Karışık Bilgiler 8 gün əvvəl

    1:06:41 Gerçekten kızdı galiba

  • MiracA
    MiracA 8 gün əvvəl

    Adam ağzına gelen şeyi söylüyor küfür, sektör vs. şimdi ise televizyonda şarkıda geçen bok sansürleniyor.

  • Ufuk Yıldırım
    Ufuk Yıldırım 8 gün əvvəl +2

    Cem Yılmaz'ın en iyi gösterisidir bu :)

  • MiracA
    MiracA 8 gün əvvəl

    Ula ne ara geçmiş 11 yıl... Bir de bu videoyu atan adam ya çok zengin oldu ya da telif yedi cem abi kazandı assaddasadasdasdas

  • My My
    My My 8 gün əvvəl

    Adamın videosunun altındaki yorumlar bile komik

  • Enkebit
    Enkebit 8 gün əvvəl

    5 k dislike nedir ayıp be

  • serdar akıncı
    serdar akıncı 8 gün əvvəl

    Arkadaşın biri bunları çoğaltmak lazım semiş:)/katılıyorum:) hem fikrine hem de gülmekten katılıyorum:)))) cem bunu da kullan :)

    • Eymen Özer
      Eymen Özer 8 gün əvvəl

      cem yılmaz çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook komik

  • Fenerbahce 1907
    Fenerbahce 1907 9 gün əvvəl

    Ulan cem yilmaz kapalilar hakkinda boyle birsey dedinae ananeni bacini sikim

  • Yunusemre Yildiz
    Yunusemre Yildiz 10 gün əvvəl +1

    Bir kolu öteki kolundan daha kalin belirgin halde . Iyi seyirler 😁

  • bozkurt turan
    bozkurt turan 10 gün əvvəl

    Kac defa izlesemde bıkmiyorum

  • `Francesco Petrarca
    `Francesco Petrarca 10 gün əvvəl

    1:05:16 daki o ani duruş lvlflcdlcldldldldkdldldldldldldlldldldlld

  • `Francesco Petrarca
    `Francesco Petrarca 10 gün əvvəl

    "6 ya nazaran 7" de neden öyle bir söylem kullanıyor? Daha önce 6yı nerede söyledi?

  • `Francesco Petrarca
    `Francesco Petrarca 10 gün əvvəl

    18:58 kumanda bu elde lvlflcldlcldlxllslxlslşsşxşşsşss

  • `Francesco Petrarca
    `Francesco Petrarca 10 gün əvvəl +1

    Dislike atanların anasını sikim

  • `Francesco Petrarca
    `Francesco Petrarca 10 gün əvvəl

    12:38 baya gülünen bir lafı asla yapmadığı bir şey olan tekrar söylemeye başvurarak salonun tamamından etkileşim almasına rağmen tekrar söylüyor. Cem Yılmaz da denk gelmediğim bir şey var. Ya burada heyecan yapıp da ona istinaden böyle bir hata yapıyor ya da altınsa bir subliminal var. Söz yüce Türk milletinin(!)

  • `Francesco Petrarca
    `Francesco Petrarca 10 gün əvvəl

    Bu Adam benim için allah katındadur

  • `Francesco Petrarca
    `Francesco Petrarca 10 gün əvvəl

    Videonun öncesi nerede?

  • `Francesco Petrarca
    `Francesco Petrarca 10 gün əvvəl

    NİRVANA

  • TepKi[тüяк]
    TepKi[тüяк] 11 gün əvvəl

    1:51:10

  • Ugur salkım
    Ugur salkım 11 gün əvvəl +2

    Cem yılmaz Türkiye standartlarınn üstünde bir yetenek çoğu insan nın anlayamıyor olması çok bel altı espiri yapıyor falan demesi gayet normal onların kapasitede o kadr yok suç değil yani

  • Suluman Alioglu
    Suluman Alioglu 11 gün əvvəl

    Para cekomel

  • Suluman Alioglu
    Suluman Alioglu 11 gün əvvəl

    Benda komediyen olcam ilerde

  • Recep Bos.
    Recep Bos. 11 gün əvvəl +1

    Türkiyenin Terapisti

  • Ferhat Sehirli
    Ferhat Sehirli 12 gün əvvəl

    Büyük adamsın çok büyük adamsın.

  • THE AdmiN
    THE AdmiN 13 gün əvvəl +3

    2020 de izleyenler burdamı :D

  • Bdjdjddd Hdudjdjdjd
    Bdjdjddd Hdudjdjdjd 14 gün əvvəl +28

    Yıl 2019?

  • A -TR
    A -TR 14 gün əvvəl +2

    02:06:34 kimse anlamamış 😂😂

  • Amir
    Amir 14 gün əvvəl +3

    Saat nezaman sabah 7 oldu ya....

  • İsmail YÜKSEL
    İsmail YÜKSEL 15 gün əvvəl

    0

  • LasT the RomaNce TR
    LasT the RomaNce TR 15 gün əvvəl

    Kaç kişi uyumaya yakın açıp gülerken uyuya kalıyor?Cem yılmazın standuplarının nerden nereye bağladığını takip etmenin gitgide zorllaştırdığı bir hale dönüştüğü için uyku getiren bir etkisi var.Ve bu yadsınamaz.Yorgunsun ama uykun mu yok?Aç dinle ve uyuya kal.Bilim adamları bunu araştırmalı. :D

  • Mustafa Sari
    Mustafa Sari 15 gün əvvəl +1

    Sene 2019 hâlâ izleyen varsa sjshsjshs

  • Fatih AYCI
    Fatih AYCI 16 gün əvvəl +1

    Bu adam gerçekten komedyen 👍

  • astsubay mehmet yapar
    astsubay mehmet yapar 16 gün əvvəl +7

    Şehitlerimizi unutmayalım arkadaşlar lütfen destek olur musunuz

  • Punisher kafası
    Punisher kafası 16 gün əvvəl

    1:11:01

  • Serkan Tüzünalper
    Serkan Tüzünalper 16 gün əvvəl

    Cem yılmaza sokim

  • Göksel Gökçe
    Göksel Gökçe 17 gün əvvəl

    Daha iyisi yok

  • rainflood yesterday
    rainflood yesterday 17 gün əvvəl

    İzleyim diye actim izledim mk etc... bu ne mk millet anca boyle yorum yapmis

  • serra elif ışık
    serra elif ışık 17 gün əvvəl +1

    Gora
    Argo
    Arog

  • IHamood Gt
    IHamood Gt 18 gün əvvəl

    1:45:13

  • İsyan İlyas
    İsyan İlyas 18 gün əvvəl

    Adam profesyonel kelimesine anlam katıp kadına profesyonel dedi 😀🙈

  • hamza kütük
    hamza kütük 18 gün əvvəl

    çok iyi

  • AQWorldsIDarqnes
    AQWorldsIDarqnes 18 gün əvvəl

    25:58 ve 26:01 Arasına gülen adama bak amk huuuaha

  • EL_PATRON_34
    EL_PATRON_34 18 gün əvvəl

    Tek sevdigim fenerli😂

  • Hasan Efe Eryigit
    Hasan Efe Eryigit 18 gün əvvəl

    Ne orospu çocuğu herif ya! (cem yılmaz)

  • Ramil Maliki
    Ramil Maliki 19 gün əvvəl

    Ağzım ağrıdı gülməkdən 😃

    • M. BAL
      M. BAL 14 gün əvvəl

      Çene o çene 😆😆😆

  • ROMİNA SATANİC
    ROMİNA SATANİC 19 gün əvvəl

    Hiç komik degil

  • Çılgın Üçlü MuEsEm!
    Çılgın Üçlü MuEsEm! 20 gün əvvəl

    11:57'dekini hiç beklemiyordumkqlqkajdaukuSJa:dD

  • Mehmet Ali Hayrioğlu
    Mehmet Ali Hayrioğlu 20 gün əvvəl

    Hakikaten 20 dk sonra yoksun :=)

  • Said Mestanlar
    Said Mestanlar 20 gün əvvəl

    0,25 e alın hızı bakın noluyo :D

  • harun rasit Durmaz
    harun rasit Durmaz 20 gün əvvəl +1

    seyirciye fazla yukleniyor bazen

  • Furkan 86
    Furkan 86 20 gün əvvəl

    😂😂😂😂😂😂

  • Mehmet Cevik
    Mehmet Cevik 20 gün əvvəl +1

    Mp3 unu indirip otobuste dinliyorum yav bu cem yilmaz ne iyi adamdir

    • Mehmet Akif
      Mehmet Akif 19 gün əvvəl +1

      Ben de indirmiştim sonra kendi kendime güldüğüm için insanlar garip garip bakmaya başladılar

  • İbrahim Çakan
    İbrahim Çakan 20 gün əvvəl +1

    Seviliyorsun cem yilmaz amca😂😂😂

  • İbrahim Çakan
    İbrahim Çakan 20 gün əvvəl +1

    Son güldüğüm komedyen nedeni ince espri....

  • Every Time Action
    Every Time Action 21 gün əvvəl

    Lan yorumlar maks 4 ay önce niye patlamış böyle anasayfaya

  • Ahmet Kılavuz
    Ahmet Kılavuz 21 gün əvvəl

    ailen işe karıştı reis, üzgünüm :)

  • Tolga B
    Tolga B 22 gün əvvəl +8

    Gelecekten geliyorum meraklanmayın halen izleniyor

  • Balkes Onsuzasla
    Balkes Onsuzasla 22 gün əvvəl

    :D

  • Ata Akgül
    Ata Akgül 22 gün əvvəl

    Yanlışlıkla açtım kapatamıyorum videoyu

  • Onur Dincel
    Onur Dincel 22 gün əvvəl +6

    5 - 10 dk izler uyuya kalırım dedim fun da mentals'e geçiyorum

  • Mr. Ameriga
    Mr. Ameriga 22 gün əvvəl +2

    38:28 SADECE İZLE

  • siber askerr
    siber askerr 23 gün əvvəl +1

    47:00 01:57 👋🏻

  • A. Aslan
    A. Aslan 23 gün əvvəl

    alnın daki ter göze kacmasın diye