İtalyan belediye başkanı sokağa çıkanlara isyan etti: Ne zamandır koşmaya bu kadar meraklısınız!

Paylaşın
Daxil et
  • İtalya’da Delia kasabasının Belediye Başkanı Gianfilippo Bancheri, sosyal medyadan paylaştığı görüntülü mesajında, salgına rağmen sokağa çıkan halka tepki gösterdi. Görüntüler sosyal medyada viral oldu.…
    İLGILI HABERLER : tr.euronews.com/2020/03/22/italyan-belediye-baskan-sokaga-cikanlara-tepki-viral-covid-19-corona-koronavirus-sosyal
    euronews: Avrupa'nın en çok izlenen haber kanalı.
    Üye ol! azclip.net/user/euronewstr
    euronews şimdi 13 ayrı dilde: azclip.net/user/euronewsnetworkchannels
    Türkçe:
    Web sayfası: tr.euronews.com/
    Facebook: euronews.tr
    Twitter: euronews_tr #-

Şərh • 80

  • Mustafa Kemal Atatürk
    Mustafa Kemal Atatürk Saat əvvəl

    Adam haklı vatandaşın duyarsızlığı çıldırtmış adamı

  • Enes Baydemir [LOST NIGHTS]
    Enes Baydemir [LOST NIGHTS] 2 saat əvvəl +1

    *Bir sokağa çıkın deseler her şey düzelecek aslında*
    *Beyni ters algılayanları da düşünmelisiniz hani bozuk bilgisayarlar olur ya 1 e basarsın 2 yazar 2 ye basarsın 1 yazar aynen öyle insanlar var maalesef*

  • Zaur Zalov
    Zaur Zalov 3 saat əvvəl +1

    Arkadaşım !!! Aynen babam gibi konuşuyor. Babamdan bir ilave: " Kendin bulaşıcan, bizi de bulaştırıcaksın geri zekalı"😊😊 Azerbaycan karantin de. Allah sonumuzu hayırlı etsin

  • atamer bilen
    atamer bilen 3 saat əvvəl

    Tekel bayii işletiyorum böyle kritik günlerde müşterilerimizin çoğu hala aynı rutin ile alışveriş yapıyor kimsenin aldırış ettiği yok parada bahane değil yine içlerinden çoğu haftalık alışveriş yapıp tekel ve market ihtiyaçlarını karşılayabilir ama yapmıyorlar tam karantina yapılmalı yoksa italyayı solda sıfır bırakırız.

  • Dode Penthill
    Dode Penthill 4 saat əvvəl

    A coffin has a lot more smaller volume than a house to stay in. Stay at home for 30 to 60 days.. much better for you and for your close ones than staying in a coffin forever..

  • ibrahim hakkı turan
    ibrahim hakkı turan 4 saat əvvəl

    Bizim ülkemizde de boyle adamlara ihtiyaç var bu adamı bizim ülkemize transfer etmek lazim

  • Neriman Beygarus
    Neriman Beygarus 5 saat əvvəl

    Türkiyede olsan oyumu sana verirdim.

  • Paşa Reis
    Paşa Reis 6 saat əvvəl

    Adam haklı bu zihniyetli insanlarada normalde hiç birşeyde olmuyor bende bunu anlıyamıyorum.

  • tuba öz
    tuba öz 7 saat əvvəl +1

    Genc bir Bakan ve Hakli

  • M Ay
    M Ay 7 saat əvvəl

    boncornoo

  • Ömer Celik
    Ömer Celik 8 saat əvvəl

    Ne alemde adamlar

  • Ali AKCiN
    Ali AKCiN 10 saat əvvəl

    Adamı delirtmişler ya...

  • Gülçin Yurdabak
    Gülçin Yurdabak 19 saat əvvəl

    Ya biz İtalyanız ya da onlar Türk 🤣

  • tufan duran
    tufan duran 20 saat əvvəl

    Biz İtalya dan İspanya dan beter olacağız. Ölümden korkmuyorum ama sevdiklerimi kaybetmek beni çok üzecek.

  • Asu Bayraktar
    Asu Bayraktar 20 saat əvvəl

    Adamda ne temperament var!! Forza Italia!

  • Fatma Gürsoy
    Fatma Gürsoy 21 saat əvvəl

    You are right👍

  • Barış Ulusoy
    Barış Ulusoy 22 saat əvvəl +1

    Uzun zamandır izlediğim en haklı bulduğum video bizim aptallara da keşke bir bakan böyle kızsa da uslansalar.

  • Kyo Chan
    Kyo Chan 22 saat əvvəl

    Acaba bunu yapanlar bu adamın videosunu izledikten sonra utandılar mı çok merak ediyorum...

  • Hayatadairherşey
    Hayatadairherşey Gün əvvəl

    Aynen bizz 🤣🤣🤣

  • es geç
    es geç Gün əvvəl

    Allah senden razı olsun bu video Türkiye de yayınlanmasaydı hala komşuluğa devam edicektik

  • Gorka Iraizoz
    Gorka Iraizoz Gün əvvəl

    dayı hızlı konuşuyon kafam yandı bi yavaş konuş biz de anlayalım altyazı bile sana yetişemiyo...

  • Kerim Yılmaz
    Kerim Yılmaz Gün əvvəl

    Adam çok haklı bizim insanımız da öyle gizlice kahveleri açıp oley oynuyorlar içerden kilitleyip masada içki içenler var üzülmemek lazım böylesine hem pis hem cünüp gidiyorlar bildiğim kadarı ile koronodan gidenleri tıkamadan mezarğlıklara da değil yol kenarları tarzı yerlere bırakıyorlar

  • doğubay v
    doğubay v Gün əvvəl

    Delirttiniz sonunda adamı

  • Aslı Çakmak
    Aslı Çakmak Gün əvvəl

    Helal

  • Nihal Gümüştepe
    Nihal Gümüştepe Gün əvvəl

    Adamı cildirtmislar

  • the mayflower compact 1620

    Demekki 'Her şey güzel olacak' diyen BEYİNSİZ MAHLUKLAR sadece İstanbul'da yokmuş..

  • Sezin Adalı
    Sezin Adalı Gün əvvəl +2

    İtalyanlar ve türkler gerçekten çok benziyor. Şu akdenizin havasından mıdır suyundan mıdır bilmem bi akdeniz rahatlığı var iki millettede

  • Ms&Mrs Мирзаев
    Ms&Mrs Мирзаев Gün əvvəl

    Ne guzel dil ya keske bence italyanca bilsem

  • GönlüM GönlüN
    GönlüM GönlüN Gün əvvəl

    Tam aklımdan, çıkıp biraz yürüyüş yapayım dedim,bu adamı dinledikten sonra vazgeçtim

  • Frelijordun bekçisi
    Frelijordun bekçisi Gün əvvəl

    İSYANIM VAR ULAN

  • God of F.
    God of F. Gün əvvəl +1

    En doğrusu şu an Hindistan'ın yaptığı. Polisin elinde 2 metrelik odun. Önüne gelene bütün gücüyle ZOPAYı vuruyor, yermisin yemezmisin.
    Özellikle Türkiyede polis yaşlılara gereksiz bir şekilde gevşek davranıyor ! Yaşlı maşlı demeden vuracaksın ZOPAYI. Vurdumduymaz, vicdansız, bencil, acımasız, iplemez, kendi canını dahi hiçe saymazken bir de bütün insanlığı tehlikeye atacak kadar şerefsiz, bencil insana acınmaz, şevkat gösterilmez, anlayış hiç gösterilmez. İnsanlıktan çıktığı gibi hayvanlıktan dahi çıkıp dünyaya, evrene zarar bir yaratığa dönüşmüştür. Polis, Jandarma sokakta gördüğüne bassın ZOPAYI. Normalde polis şiddeti, orantısız güç vs. hiç böyle bir şeye destek verecek bir insan değilim. Ancak bunun şakası yok!

    Bütün insanlık evde hapis, dünya çare bulmak için kendini yırtıyor, ekonomik, sosyal vs. zararın haddi hesabı belli değil. HAstanelerin zaten kapasitesi dünyada hiçbir yerde buna yetecek seviyede değil! Ama bizim 70 yaşında ihtiyar sırf g.tünü gezdirmek için zembi gibi etrafta dolanıp virüsü sürekli canlı tutup yayıyor, ölecek hale gelince hastaneyi, sağlık personelini durduk yere meşgul edecek, boşu boşuna ilaç tıbbi malzeme, gıda tüketecek, diyalize bapğlı kanser hastası çocuğun hakkını alacak!

    Ölse Afad, Sağlık çalışanları, polis, asker vs. bunu yok ilaçlayarak kireçlenerek beton çukura göm vs. onca saat mesai harcayıp, devletin onca bütçesini yok yere tüketecek!

    Normalde k.çını koltuktan kaldırmaya, az öte git desen küfür eden bizim ihtiyarların alayının bir anda sokağa çıkası geldi! 65 Yaş altı insanımız da birebir aynı cehalet, bencillik, aymazlık, vurdumduymazlıkta!

    Komple sokağa çıkma yasağı gelsin, polis gördüğüne vursun ZOPAYI...

  • Aslıcan Kaya
    Aslıcan Kaya Gün əvvəl

    Adam haklı dağılın gençler

  • Yalan Dolan
    Yalan Dolan Gün əvvəl

    Dünya kadar insan öldü italyada.Nasıl isyan etmesin.Nerde olursa olsun acının dili dini birdir unutmayalım.Herkes anlasın artık bu virüs çok tehlikeli

  • Woalkahn unkown
    Woalkahn unkown Gün əvvəl +1

    Italy=Turkey troll people😁

  • mustafa tepegöz
    mustafa tepegöz Gün əvvəl

    Adam haklı beyler. Dağılın...

  • cihan negiş
    cihan negiş Gün əvvəl

    this person has little mayor, for Italy will be the prime minister,
    he is a great man,

  • Hk Gc
    Hk Gc 2 gün əvvəl

    Hole moriantes iniestaaaa ne diyo lan bu:))))

  • irfanimp
    irfanimp 2 gün əvvəl

    tabi söz senin milletine de! tipik akdeniz milletleriyiz 24 saat birbirinin götünde!yalnız kalma alışkanlığı yok,kendine zaman ayırma hobi edinme bir kenara çekilip de bir kitap okuma bi hayatını düşünüp zihinden geçirme bir gündemi bilinçle takip etme!!!hep aynı pata kütelik kaz kafalılık nato mermerlik!neyse corona kapıda zaten o çok güzel terbiye edecek adam edecek bizleri bekleyin!...

  • Öylesine Öylesine
    Öylesine Öylesine 2 gün əvvəl

    🇹🇷👏👏👏👏👏👏👏

  • Ali Haydar
    Ali Haydar 2 gün əvvəl

    İtalya da akıllı biri varsa oda budur

  • Furkan Karaca
    Furkan Karaca 2 gün əvvəl

    adam dogru söylüyor nabsın gundileri anlamıyor

  • Burak Gul
    Burak Gul 2 gün əvvəl

    Bu adamın siyasi bi kimliği olmasa din kitap ana bacı söver

  • Zah Ko
    Zah Ko 2 gün əvvəl

    Bu corona virüsün arkasinda dünya saglik örgütü var. Maksat şimdiki finans sistemi çökertip yeni bir düzen getirmek. Millet ayağa kalkmamasi için bu corona senaryolar. Evet virüs var ama arkada başka oyunlar dönüyor.

  • Tarihçi
    Tarihçi 2 gün əvvəl

    Millet işi gırgıra verdi.Şimdi anladilar ülkede yığılma oluyo çıkmiyorlar daha

  • Lord Bob The Blob
    Lord Bob The Blob 2 gün əvvəl

    Posteri Yapmak İçin Evde 20kisi Toplaniyonuz 😂😂😂

  • majör depresyon
    majör depresyon 2 gün əvvəl

    nasılsa anlamıyoruz diye çeviriyi kafasına göre yapıp türklere uyarladığını düşünen bir ben miyim?

    • Maymun
      Maymun Gün əvvəl +1

      videoyu 1.7 milyon kişi izlemiş çeviri yanlış olsa o kadar kişi arasından italyanca bilen biri çıkıp düzeltirdi hem bazı yerler anlaşılıyor biraz mesela 1:42 de adam barbekü diyor çevirmen mangal diye çevirmiş gerçi ama aynı şey ondan sorun yok.

  • Özgür Baş
    Özgür Baş 2 gün əvvəl

    Bağırma lan milletin içinde! 😂

  • まいまい
    まいまい 2 gün əvvəl

    イタリア人は幸せだな

  • まいまい
    まいまい 2 gün əvvəl

    市長かっこいいわ(♡>艸

  • Ufuk Ozturk
    Ufuk Ozturk 2 gün əvvəl +2

    Yürü be Sicilya'lı.

  • Erkut Ezer
    Erkut Ezer 2 gün əvvəl

    Adam haklı beyler

  • Bahar Bayramı
    Bahar Bayramı 2 gün əvvəl

    Bu durumda bunları mi yapıyorlar

  • Elif ÖZGün
    Elif ÖZGün 2 gün əvvəl

    Çok tatlı ya

  • Aso Belix
    Aso Belix 2 gün əvvəl

    Arkadaslar bunun adi cinnet gecirmek. Herif halkini korumak icin kendini parcalamis. Yalniz bizim milletde böyle adama cinnet gecirtir.

  • emre bilge
    emre bilge 2 gün əvvəl

    ınsallah bızım ulkemız boyle olmaz ınsallah S:

  • Ebelfezl Nasirov
    Ebelfezl Nasirov 2 gün əvvəl

    Helal👏👏👏👏👍☝

  • Reyhan Sancak
    Reyhan Sancak 2 gün əvvəl

    Yazık yaaa

  • Cafo'S YT
    Cafo'S YT 2 gün əvvəl

    Rahatlama hissi veriyor hergün dinliyorum.

  • Cemre Suu
    Cemre Suu 2 gün əvvəl

    😁Ne güzel bi dil yaa!👏👏

  • oyun RROS
    oyun RROS 2 gün əvvəl

    Ona görə də vəziyyətləri düzəlmir kritik olaraq qalır

  • NoobOyuncu
    NoobOyuncu 2 gün əvvəl +3

    Virüse nasıl kombo atılır?
    Türk olarak doğun ve hem Akdeniz tembelliği ve orta doğu tembelliği ile kombo atın 👌

  • özcan inan
    özcan inan 2 gün əvvəl

    Neresinden baksan çok dramatik bir video gerçekten...

  • AnkaraGüçlü GençGüçlüler

    ▪ANLAYANA ÇOK ŞEY SÖYLEMİŞ

  • minik heyecanlar
    minik heyecanlar 2 gün əvvəl

    Açıp açıp gülüyorum 😂

  • Hasan Tanriverdi
    Hasan Tanriverdi 2 gün əvvəl

    Belediye baskandan helal be helal italya halki akilli degil bu adam dogru ve akilli yapiyor ve söylüyor haksiz miyim?

  • bozo bozkurt
    bozo bozkurt 2 gün əvvəl

    aynı biz

  • Ferit Öztürk
    Ferit Öztürk 2 gün əvvəl

    Böyle durumlarda sıkıyönetim gerekiyor konuşmakla rica ile olmaz bu iş.

  • abdullah demir
    abdullah demir 2 gün əvvəl

    Şeker gibi adamı çileden çıkarmışlar

  • Talip7982
    Talip7982 2 gün əvvəl

    Helal olsun. Adam insanlarin cani icin endiseleniyor

  • ViTAMiN X
    ViTAMiN X 2 gün əvvəl

    Adamı sonuna kimi dinledim . sonunda: kendi kendime adam dogru söyluyor dedim. 10 saniye sonra: eşi get sikdir deyib cıxdım evden kafeye :)

  • σğυz тυиç
    σğυz тυиç 3 gün əvvəl

    Gençler biz tür olarak başarısızız işte anlayın artık şunu, tek bile değil yarım hücreli canlı olup olmadığı tartışmalı bir virüs milyonlarca yıllık evrimin, pardon Allah'u tealanın mükemmel yarattığı insanın canına okuyorsa "virüs büyüktür insan" bu kadar basit. Biz bir taraftan Mars'a gitme hayalleri bir taraftan dinimiz amin nidaları içindeyken tavukta domuzda "hayatta kalmaya" çalışan bir virüscük türü bak ne işler getiriyor başımıza. ne dinlisinden ne dinsizinden ne ecnebisinden ne bizden bir şey olmaz.

  • kuzey bilal
    kuzey bilal 3 gün əvvəl

    Adam doğru soyluyo

  • Metehan
    Metehan 3 gün əvvəl

    italyanlarda bizim gibi gerizakalı xd

  • Tuba Yavuz
    Tuba Yavuz 3 gün əvvəl

    İnsanlar virüse bulaşmasa sorun yok

  • Regular TR
    Regular TR 3 gün əvvəl

    Nefes al la

  • Regular TR
    Regular TR 3 gün əvvəl

    Sonda ki ayrdım

  • Luna Aksoy
    Luna Aksoy 3 gün əvvəl

    Too much coffee🤔

  • HiPnOz 123
    HiPnOz 123 3 gün əvvəl +1

    Adam aruz ölçüsüyle konuşuyor

  • Bilal Bozkurt
    Bilal Bozkurt 3 gün əvvəl +1

    Italyayla akrabayiz diyenler var ama tarihte bunlar Devleti Aliye Osmanlidan libyayi aldi unutmayalim bunlar dost degil

  • Niyazi Sele
    Niyazi Sele 3 gün əvvəl

    Adam haklı beyler. Konuşmaya gerek yok.