Attempting A Hollywood Movie Audition!

Paylaşın
Daxil et
  • Tarixində dərc edildi 18 İyn 2019
  • In this episode of Out Of Our Comfort Zones Acting Edition we practiced a script and went in for a formal Hollywood Audition. It was scary... Watch to find out how we did..
    SUBSCRIBE - azclip.net/user/TheDolan...
    Last Week's Episode - azclip.net/video/PCU1vdjqnv0/video.html
    Follow and Sub to Noah Schnapp!!
    Noah's AZclip Channel - azclip.net/video/78zm4BoYQM0/video.html
    Noah's Instagram - noahschnapp
    Merch - dolantwins.com
    Ethan’s Stuff
    INSTAGRAM - ethandolan
    TWITTER - EthanDolan
    SNAPCHAT - EthanDolan
    Grayson’s Things
    INSTAGRAM - graysondolan
    TWITTER - GraysonDolan
    SNAPCHAT - GraysonDolan
  • KomediyaKomediya

Şərh • 14 079

  • Savannah Jackson
    Savannah Jackson Gün əvvəl

    Ethan is a better actor low key

  • i Kenneth
    i Kenneth 6 gün əvvəl

    I cant keep watching the video without cringing lmao. I kept on pausing parts to cringe and laugh lol

  • Emma Healey
    Emma Healey 7 gün əvvəl

    I love this video 💛💛💛💛💛💛💛💛

  • Quynhvy Van
    Quynhvy Van 8 gün əvvəl

    What movie r u guys auditioning for

  • Elise Doman
    Elise Doman 10 gün əvvəl

    Is no one gonna talk about Grayson in the shirt😻😻almost made me swerve lanes but I’m still ethans

  • Aries Radke#6
    Aries Radke#6 12 gün əvvəl

    Bad just bad

  • Ali Hamza
    Ali Hamza 12 gün əvvəl

    I wanna see Noah react to this🤣🤣

  • Ali Hamza
    Ali Hamza 12 gün əvvəl

    18:54🤣🤣🤣I swear to God I am crying of tears I haven't laughed this much in so long🤣🤣🤣

  • Ali Hamza
    Ali Hamza 12 gün əvvəl

    17:33 🤣🤣🤣🤣this is so funny

  • Ali Hamza
    Ali Hamza 12 gün əvvəl

    "Gyle you're growing into a big strong boy"🤣🤣🤣

  • Ali Hamza
    Ali Hamza 12 gün əvvəl

    "Or you could just stfu Gurt"🤣

  • Giselle Hudson
    Giselle Hudson 16 gün əvvəl

    Next out of our comfort zones episode - Basketball with help from Austin Mcbroom

  • Gaia Stein
    Gaia Stein 16 gün əvvəl

    This is such a bad script

  • Jordan Wager
    Jordan Wager 20 gün əvvəl

    We want to say a big 😲😮 thank you

  • Itz Carla
    Itz Carla 21 gün əvvəl

    I’m dead 😂😫💀

  • Holy Trinity
    Holy Trinity 22 gün əvvəl +1

    COOK WITH GORDON RAMSY!!!🙏🏻🙏🏻

  • Muslim Girl
    Muslim Girl 22 gün əvvəl +2

    I got so anxious and embrassed for them and I’m not even there 😂

  • Kevin Flores
    Kevin Flores 23 gün əvvəl

    22:52

  • Scarlett Roman
    Scarlett Roman 23 gün əvvəl +1

    9:16 i cackled 🤣🤣

  • Katt Whittaker
    Katt Whittaker 23 gün əvvəl

    I’m WHEEEZINGGGG

  • Lindz Vega
    Lindz Vega 24 gün əvvəl

    17:27 😂😂😂😂😂

  • Sophie_albonx
    Sophie_albonx 26 gün əvvəl

    ❤️💙

  • diana
    diana 28 gün əvvəl

    "yeah or you could just shut the fuck up, gurt" - ethan

  • Rebecca R
    Rebecca R Ay əvvəl +3

    Anyone get lowkey kinda mad sad when VALID vids like this don’t get as many views as their others?

  • Jimin Got Jams
    Jimin Got Jams Ay əvvəl +2

    Me:
    My family:
    My grades:
    Literally nobody:
    Grayson and Ethan: *mEeP mEep bOop bOoP😂* I literally couldn’t stop laughing at this part but it was my favorite 18:49 18:55

  • Melissa White
    Melissa White Ay əvvəl

    I love you guys but this is so cringe.

  • Melissa Green
    Melissa Green Ay əvvəl

    I lost it at the brick throwing scene 😂🤣😂🤣

  • Melissa Green
    Melissa Green Ay əvvəl

    That "beep beep boop boop" kills me everytime

  • Lisa Vaughan
    Lisa Vaughan Ay əvvəl

    One of the funniest videos I've watched from the Dolan twins 😂😂😂

  • Nicole Young
    Nicole Young Ay əvvəl

    Why did I not watch this sooner 😂 beep beep, boop boop. I’m effing dying 😂😂😂

  • luisa bundy
    luisa bundy Ay əvvəl

    Hahahahaha

  • Pandachan
    Pandachan Ay əvvəl

    👏🏾👏🏾👏🏾👏🏾👏🏾

  • Angelina Lutterbie
    Angelina Lutterbie Ay əvvəl

    Lol that script is EVERYTHING!!!!😂😂😆🙏💖

  • DynaGirl Rex
    DynaGirl Rex Ay əvvəl +5

    No one:
    Toddler's when they are fake crying: Look I'm crying!
    Grayson: Look I'm crying!

  • cttofl
    cttofl Ay əvvəl

    Their writing team made the script about a father and son, 3 months ago. Their new video with Shane talks about how they just lost their father and they have spent the last however long, filming and then flying to Jersey to be with him, then flying back.
    I don’t watch them, I’m old, so I don’t know, but I hope their writing team doesn’t know them too well.

  • Yarely Salinas
    Yarely Salinas Ay əvvəl

    I love this ❤️❤️

  • raquel urrea
    raquel urrea Ay əvvəl

    LMAOO idk whether to cringe or laugh

  • April
    April Ay əvvəl

    🤣Bloody hilarious🤣

  • Alex Harbula
    Alex Harbula Ay əvvəl

    Grayson lookalike Courtney Jai In this vid of you know who he is

  • Gabriella Ivezaj
    Gabriella Ivezaj Ay əvvəl

    I'm on a dolan marathon and 6:54 has me ROLLING.

  • Ana Morales
    Ana Morales Ay əvvəl

    Become Chefs!!!

  • Unheard Melody
    Unheard Melody Ay əvvəl

    I laughed SO HARD THE ENTIRE TIME 😂😂😂😂😂😂 my boyfriend died in Apex and got mad at me for being so loud 😂😂😂😂😂

  • Ragnhild Elin Aasland

    OMG SO FUNNY🤣🤣🤣❤️

  • Tee Rex
    Tee Rex Ay əvvəl

    😂 I can’t breathe🤣 This shit is the best 🤣🔥

  • Charlotte Matthews
    Charlotte Matthews Ay əvvəl

    Omg my mum and sister lost me in ikea last week and they got them to say my name over the speakers... I’m 21😂

  • maddison
    maddison Ay əvvəl +1

    i was dying when ethan told them to ask for “gurt” over the loud speaker 😭😭😭😭

  • Arwa Ijaz
    Arwa Ijaz Ay əvvəl

    Ethan: puts cap on and smiles like a kid
    MY FUCKING HEART😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😭❤️😭❤️😭❤️😭❤️😭❤️😭

  • axh xx
    axh xx Ay əvvəl

    "you never noticed how different we are? YOU HAVE A TAIL"
    dude i literally laughed so hard like wtf

  • Ruby Harfield
    Ruby Harfield Ay əvvəl

    They’re pretty good at acting

  • Jojo Bee
    Jojo Bee Ay əvvəl

    Wow, they can actually act! There's a future after AZclip for these two, in acting!! Either could do drama TV shows, and Eithan comedy. Yessss!!

  • Lyss Thatcher
    Lyss Thatcher Ay əvvəl +1

    "NOW ASK IF WE'RE NEWTS!"
    😂😂😂😂😂😂😂😂

  • aesthetixeditxx
    aesthetixeditxx Ay əvvəl

    Aren’t they spoiling the movie

  • Audrey Hee
    Audrey Hee Ay əvvəl

    The casting director was so impressed lol you could see it in his face

  • Emily Blake
    Emily Blake Ay əvvəl +1

    “At this here super market.” 😂

  • Collaze
    Collaze Ay əvvəl

    YoGurt

  • Raghad Al
    Raghad Al Ay əvvəl +2

    A Wattpad stories are much better than the script lmao 😂😩😂😭😩💀

  • Madel Grey
    Madel Grey Ay əvvəl +1

    Everytime they say beep beep bop bop, It gets me everytime😂

  • Elle Sam
    Elle Sam Ay əvvəl

    Ethan : be Gayle and just thinking doing bunch of dumb stuff
    Gray : ..kinda act like your normal self
    😁

  • Arumaisah Awan
    Arumaisah Awan Ay əvvəl +4

    the part when they started speaking like a alien i was literally pissing my pants so hilarious LMAO

  • kristinns19
    kristinns19 Ay əvvəl

    I lost my shit at the "I love you too, dad. Beep, beep.. boop, boop" 🤣