PARA İÇİN YAP #9 | 50 TL İÇİN KAFASINA ŞAMPUAN DÖKTÜ !! |

Paylaşın
Daxil et
  • Tarixində dərc edildi 28 İyl 2019
  • Bugün insanların yanına gidip '' PARA İÇİN YAP '' oynadık. Çeşitli görevler vererek sokakta insanlara para dağıttım. Çok eğlenceli bir serinin 9. videosunu çektik.
    BİNATEX : bit.ly/2KOvRCR
    Binatex resmi Facebook hesabi - bit.ly/2NsB0DD
    Bu serinin devamının gelmesini istiyorsanız beğenmeyi unutmayın.
    Bu videonun altına insanlara yaptırmak istediğiniz görevleri #paraiçinyap etiketi ile yorum olarak yazabilirsiniz.
    Veee çok güzel bir video oldu..
    Umarım videoyu izleyip beğenmişsinizdir.
    898 binlik güzel bir aileyiz inşallah ailemiz daha da büyüyecek..
    Videoyu beğendiyseniz 'BEĞEN' tuşuna basmayı unutmayın..
    Kanala ABONE değilseniz ABONE OLMAYI unutmayın..
    KANALA ABONE OLMAK İÇİN : goo.gl/VbBAa8
    Twitter : goo.gl/cN7rrm
    Facebook : goo.gl/ZrcjCb
    İnstagram : goo.gl/gXmBUc
    Snapchat : semihuyulgan
    Merhaba Ben Semih Uyulgan.. Bundan sonra AZclip kanalımda beraber olacağız.. Ürettiğim birbirinden eğlenceli şaka, sosyal deney ve daha farklı içeriklerle sizinle birlikte olacağım..
    Videomu beğendiyseniz lütfen kanalıma ABONE OLMAYI unutmayın!!
    Daha farklı videolar çekmemi istiyorsanız yorum olarak yazabilirsiniz..
  • ƏyləncəƏyləncə

Şərh • 4 823

  • Abdurrahman Coşkan
    Abdurrahman Coşkan 51 dəqiqə əvvəl

    Her zaman ücretsizki

  • Enes Simsek
    Enes Simsek 5 saat əvvəl

    abi erzurumada gel

  • p.t p.t
    p.t p.t 11 saat əvvəl

    5:20 arkadaki teyze napıyo

  • محمد شيكو
    محمد شيكو 23 saat əvvəl

    Görüyor musunuz arkadaşlar? İnsan kendisine para için neler yapar? Allah kahretsin.

  • Burak Uluyol
    Burak Uluyol Gün əvvəl +1

    10:09 hangi AZclip kanalı nsmamsmamms

  • Best Vlogger
    Best Vlogger 2 gün əvvəl

    03:13 'ten 03:18 'e kadar "Neyin Kafası Bu" 😂😂

  • Kübra Sarıkaya
    Kübra Sarıkaya 2 gün əvvəl

    Bir gün oraya gelip bende yarisicam😀😀😀😀

  • Mehmet Emin İnce
    Mehmet Emin İnce 2 gün əvvəl +3

    her videoda arkadaki pembe gözlüklü nineye gülenler +1

  • ARMY GİRL
    ARMY GİRL 2 gün əvvəl

    Ülke elden gidiyehh

  • MSP: Kerim
    MSP: Kerim 2 gün əvvəl

    HAKAN ÖZTÜRK ÇIKTI 😂😂

  • Arda karabağ
    Arda karabağ 2 gün əvvəl

    Çook aptallarla dolu memleket

  • Ecem Merve Erik
    Ecem Merve Erik 3 gün əvvəl

    Amerikalılar yapınca nerde bizim ülkelede böyle şeyler demesini bilirsiniz. Ayrıca adam kimseye zorla birşey yaptırmıyor. Abuk subuk duyar kasan yorumları bırakın artık.

  • Ugurziya Saritas
    Ugurziya Saritas 4 gün əvvəl

    adanadan gelen wolfteamci yesirawtyi taniyan varmi

  • Ayla Dilber
    Ayla Dilber 5 gün əvvəl

    Bozuk parayı al tamircide yaptırmaya git

  • Trajedi Man
    Trajedi Man 5 gün əvvəl

    güzel

  • BüşraNur Tek
    BüşraNur Tek 5 gün əvvəl

    Bluuuu 😂😂abi seviliyon yaa

  • joudi GT
    joudi GT 5 gün əvvəl

    Binatex yasalmı?

  • Turna Adam
    Turna Adam 6 gün əvvəl +1

    hehehe resmi değiştirdi

  • # MCELIK
    # MCELIK 6 gün əvvəl +3

    0:57 gençler bu Yesirawt değilmi bak gözlerim doldu mk

  • Gazi Karababa
    Gazi Karababa 6 gün əvvəl

    Bu ne tür bir sokak itidir

  • Ant Müzik
    Ant Müzik 6 gün əvvəl

    1:00 da Yesirawt WT ne yapıyor ?

  • COOL Adımlar
    COOL Adımlar 7 gün əvvəl

    07:20 Başak Karahan ın sesine benziyor

  • Cebrail Ekinci
    Cebrail Ekinci 7 gün əvvəl

    Ülkeyi ve gençleri ne hale getirdiniz lan adi dumbukler

  • Melikşah Yağlı
    Melikşah Yağlı 7 gün əvvəl

    Erdal bakkal ayrıntısı.

  • ANKARA Ahmet 0542 260 86 35

    Benimkini yala de

  • CEYDA AYTEKİN
    CEYDA AYTEKİN 8 gün əvvəl

    Kız zili diyişini 999999 kere izledimm 💜💙

  • Merve Buyukli
    Merve Buyukli 8 gün əvvəl

    3:10 - 3:20 😂😂😂😂

  • Akın iren
    Akın iren 8 gün əvvəl +1

    İzmirde şu malın videolarından arka planında filan çıksam ne güzel dava açmaya fırsat olurdu.

  • Ss Muhammet gizlici
    Ss Muhammet gizlici 8 gün əvvəl

    Git o parayı fakir fukaraya ver aq çocuğu millet aç allah bilir fakire fukaraya para vermek aklının ucundan geçmemiştir

  • Ss Muhammet gizlici
    Ss Muhammet gizlici 8 gün əvvəl

    Ulan şerefsiz

  • Kenan Güzel
    Kenan Güzel 8 gün əvvəl

    Semih abi bitirdin insanları😂😂

  • Ahmet Altug
    Ahmet Altug 8 gün əvvəl

    Senin kadar melul kisiyi görmedim

  • İbo İbo
    İbo İbo 8 gün əvvəl

    LAN ÇAKAL SANA 50 TL VERİM SEN SOYUN O. Ç

  • Ertan Öz
    Ertan Öz 9 gün əvvəl +1

    Abi binatex gercekmi eger gercekse yukleyecem

  • Hüseyin Ay
    Hüseyin Ay 9 gün əvvəl

    Bizim milletimiz bu durumda mı gerçekten yoksa plan mı herşey inanamıyorum

  • UninVited
    UninVited 9 gün əvvəl

    Hep beğenin abone olun diyosun o yüzden dislike ve abone olmicam

  • mustafa kaya
    mustafa kaya 9 gün əvvəl

    Yesira et değilmi

  • Edipcan Erdoğan
    Edipcan Erdoğan 9 gün əvvəl

    Abiii 100 TL ye ayakabisindan kola içsin

  • Nebi 1912
    Nebi 1912 9 gün əvvəl

    0:53 saniyedeki
    HAKAN ÖZTÜRK yesirawt aq

  • Ertan Öz
    Ertan Öz 10 gün əvvəl +1

    Semih aga binetix dolandirici diyorlar

  • Aziz Dawletow
    Aziz Dawletow 10 gün əvvəl

    Blu tam olarak ne iş yapiyor

  • Ayşe Naz Özbek
    Ayşe Naz Özbek 10 gün əvvəl

    Bu adama sırf ülkemizdeki fakirliği ve saçmalığı bize yansıttığı için teşekkür etmeliyiz...

  • İmam Efendi
    İmam Efendi 10 gün əvvəl

    50 tl ye bile gerek yok anneni çıkar beleşe yapar o

    • BİRİCİK Tv
      BİRİCİK Tv 7 gün əvvəl

      Sen imammısın önce kendi sözlerine dikkat et başkasını eleştirmenin günah olduğunu bilmiyor gibi adaptan öte sözlerde bulunuyorsun hiç yakıştıramadım 😡

  • Samet Gültekin
    Samet Gültekin 10 gün əvvəl +3

    Sadece benmi gördüm dakika 2:10 adam cebinden bişey düşürüyor gorebilenler +1

  • Ece Demir
    Ece Demir 10 gün əvvəl

    İzmirin basindakiler bu halin sebebi

  • Trafikli Oyuncu
    Trafikli Oyuncu 10 gün əvvəl

    Bu adam sayesinde escort fiyatları düştü

  • Uğur Elmas
    Uğur Elmas 10 gün əvvəl

    ŞAHSİ FİKRİMİ SÖYLÜYORUM YENİ BİR KONSEPT alışıla gelmiş bir durumda insanlar kart çekip görev yapıyor ama farklı olan şey Semih uyulgan onlar görevi yapmadan önce bir şart ortaya sunuyor şart şu insanlar çektiği karttaki görevi yapıyor ve görev kağıdında yazan parayı almak yerine lösev gibi bir yardım kuruluşuna bağışlıyor ama bu Semih Uyulgan sayesinde oluyor yani insanlar parayı almıyor Semih de o paraları birleştirip insanlar vasıtasıyla yardım kuruluşuna bağışlıyor ve akıllarda soru işareti kalmaması için instagram adresinden dekontu yayınlıyor fikir hoşunuza gittiyse beğenin öne çıksın +1

  • Abdullah söyük
    Abdullah söyük 10 gün əvvəl

    BLUĞĞĞĞ
    :D

  • Sena Hesenov
    Sena Hesenov 10 gün əvvəl

    Abi Para için yap ‘n 10 -cusunu Azerbaycan ‘da çeksen olurmu abi Bakü’de Bulvarda

  • SilkroadOnlineOfficalTv
    SilkroadOnlineOfficalTv 11 gün əvvəl +1

    Gavur İzmirde Sıradan Bir Gün

  • beyza tv
    beyza tv 11 gün əvvəl +2

    he he ücretli olur arkadaşlar buna inananlar varmı sırf abone kasmak
    için yaa inanamayın bunlara

  • tanju kara
    tanju kara 11 gün əvvəl

    Bayanlar kurgu ekibi değil gerçekse durum vahim..

  • Mert Savaş
    Mert Savaş 11 gün əvvəl

    Aşırı derece saçmasın

  • Hasan Hüseyin Şan
    Hasan Hüseyin Şan 11 gün əvvəl

    Yesirawt var lan anaqa

  • Memet emin Kilic
    Memet emin Kilic 11 gün əvvəl

    YesiraWt kingg

  • Esra Doğan
    Esra Doğan 11 gün əvvəl

    Dakka 1 deki eleman Başka videolardada var hayırlı işler kardeş ..

  • Soner can İnel
    Soner can İnel 11 gün əvvəl

    Bu adam para sıçıyor.

  • Sali Sangari
    Sali Sangari 11 gün əvvəl

    Seni sevryomu cok bean abi

  • Korkmak İstermisin?
    Korkmak İstermisin? 12 gün əvvəl +3

    0:53 Wolfteam Oynayanlar Bilir ( YesiraWT Hakan Öztürk )

  • İrem Teke
    İrem Teke 12 gün əvvəl

    5:21 teyze çok güzelsin bee

  • bilal can
    bilal can 12 gün əvvəl

    Insanlar acinacak duruma düşüren bu video yapimcisinin ALLAH belasini vermiş zaten bukadar insanin günahina giriyo para dağittiği gibi bol bol günahta kazaniyo milletin değerleriyle oynayan bu gibi gavatlari devlet alsınya neyi bekliyo adnan oktar gibi dans ettirdiği zaman mi alcaklar şu pezevengi pes artık ya ahlak kalmadi artık ...

    • bilal can
      bilal can 9 gün əvvəl

      @Patı Blət sen benim fikrime saygi duymadin ki ben duyayim ve sen fikir beyan etmedin bi sus dedin ve summeyye yaziyosun ne summeye diyosun kafan mı hoş yoksa kafan mı boş anlamadım doğrusu ama bi şeyi çok iyi anladım çok boş ve yersiz konuşuyosun ezbere konuşuyosun kibirli konuşuyosun zaten bunlari yapman benim için en büyuk hakaret hukmundedir vaktime yazik senin gibi düşüncesiz birine laf anlatmakla uğraşmam şimdi yürü yoluna bakalım...

    • bilal can
      bilal can 9 gün əvvəl

      @UCHnRj2BUq-Js8gV8e5ttrXw salakça ahmakça yorumlar bn öyle keyifinde zihniyetinde içine edeyim yani insanlarin soyunmasinda keyif alan bi zihniyet nekadar keyifli olabilirki pis sapik bi zihniyet topluluğu akıl denilen varlik yok zaten sizde bu zihneyetini deyiş derim ve ahmakça ezbere yazmayida bırak ders vermeye çalişanlari çok gördük ...

    • bilal can
      bilal can 9 gün əvvəl

      @Patı Blət ne summeye olum cumhur başkani erdoğanin kızina nasil laf atarsin terbiyesiz asil senin şerefsiz ve bozuk bi zihniyetin var bak kafami bozma gece gece bas git yoluna sen bi doktora görün bu sana son mesajim akıllı ol anladin mi lan .....

    • bilal can
      bilal can 9 gün əvvəl

      @Patı Blət kes sesini ve insanlari rahatsiz eden sensin bn değil bu saate ne yaziyosun bana ve ne hakla daha yazma işine git ...

    • bilal can
      bilal can 9 gün əvvəl

      @Patı Blət susup konuşmayi sana mı sorucam lan olum sen sus hesabına gelmiyosada okuma yorumda yapma şimdi bas git belani benden bulma herife bak ya

  • Kubisra Ky
    Kubisra Ky 12 gün əvvəl

    Clickbait için disslike

  • DCYılmaz
    DCYılmaz 12 gün əvvəl

    yasadışı borsa reklamı yaptığın için bimere şikayet ettim.

  • Olcay Al
    Olcay Al 12 gün əvvəl

    Para her şey değildir

  • Fatime Zeynalova
    Fatime Zeynalova 12 gün əvvəl

    Birlik zamani hadi bu yorumu gorenlerin hepsi şikayet etsin sildirelim bu vidioyu Like isteyen yok sadece daha cok gorunmesini isteyen ata bilir

  • Combatand Falcon
    Combatand Falcon 12 gün əvvəl +1

    Herkes uyanık olmuş mk. Üç kuruş için maskara oluyor insanlar. Kendide çıplak resim koyup para için kendini izlettirmeye çalışıyor

  • Ömer Levent Ceylan
    Ömer Levent Ceylan 12 gün əvvəl

    bi bitmedi ......... ne zaman ........ gitçen şu youtubeden

  • hasan baran
    hasan baran 12 gün əvvəl

    Yaşdığım şehirden utandım

  • Arda Güleç
    Arda Güleç 12 gün əvvəl

    la yeşira wt değil mi

  • emre gültepe
    emre gültepe 12 gün əvvəl

    +90 (554) 198 38 68 çok yakın arkadaşım evinde eşyaları elden çıkartıyor çok uygun fiyata

  • 5 kardeşler
    5 kardeşler 12 gün əvvəl

    erkek cikartiyorvaslik foto sunada kız resimi koymusun

  • Döne Gürbüz
    Döne Gürbüz 13 gün əvvəl

    5:21 teyze çok güzel🤣🤣🤣

  • Walker Join#1453
    Walker Join#1453 13 gün əvvəl

    Ne bagaryon Semih

  • PUBG MOBİLE
    PUBG MOBİLE 13 gün əvvəl

    Youtobe ucretli olacak yalannnnnnnnn enes baturda soyledi ucretli olmayacak

  • Z-Freezy
    Z-Freezy 13 gün əvvəl

    Clickbait ama sunu söyliyim. Paranı israf etme bunlar para vermeden de açar.