Ayşe Evleniyor! - Rüyada mı Acaba? - Afili Aşk 1. Bölüm (İLK SAHNE)

Paylaşın
Daxil et
  • Tarixində dərc edildi 12 İyn 2019
  • Ayşe hayallerinin evliliğini yapıyor. Afili aşk ilk sahne.
    Kerem, İstanbul’un çok eski tekstilcilerinden olan Yiğiter ailesinin yakışıklı ve çapkın oğludur. Yaratıcı zekasıyla zamana yenik düşmek üzere olan aile şirketini bir start - up çalışmasıyla sektörün lideri haline getirmiştir. Getirmiştir ama babası Muhsin’in gözünde adam olamamıştır. Çünkü Kerem yiyip içip, gezip tozup, her çiçekten bal alma şiarıyla hayatını yaşayan biridir.
    Keremlerin atölyesinde işçi olarak çalışan Ayşe de biri despot, diğeri hayırsız iki ağabeyi kontrolünde renksiz, tatsız bir hayat yaşayan zeki, güzel ve kalbi iyilik dolu bir kızdır. Tek umudu, bir süredir sevgili olduğu Berk ile evlenmek ve bu hayatı geride bırakmaktır. Ancak ağabeyleri onu mahallenin zengin çocuğu Sabri ile evlendirmek isteyince Ayşe, Berk’e bir an önce evlenmeleri gerektiğini söyler. Bunu duyan Berk ortadan kaybolur.
    Kendi halinde, saf ve iyi yürekli bir mahalle kızıyken hem ailesi, hem de aşk hayatından darbe üzerine darbe yiyen Ayşe, hayatında ilk kez kendisi için bir şey yapmaya karar verir. Bu kararı vermesinde en büyük etken olan Kerem, aynı zamanda Ayşe’nin kurbanı olacağından habersizdir. Ayşe, Kerem ve kendisini ömür boyu birbirine bağlayacak hamleyi yaparak oyunun kurucusu olur ancak bu oyun ikisinin de içinden çıkamayacağı şekilde ayaklarına dolanacaktır.
    Oyuncu Kadrosu:
    Çağlar Ertuğrul (Kerem), Burcu Özberk (Ayşe), Altan Erkekli (Muhsin), Benian Dönmez (Melahat), Neşe Baykent (Yelda), Taner Rumeli (Rıza), Serkay Tütüncü (Volkan), Asena Tuğal (Hülya), Uğur Uzunel (Erkut), Zeynep Tuğçe Bayat (Ceyda), Yılmaz Kunt (Berk), Ozan Dağgez (Samet), Güzide Arslan (Gonca), Beril Pozam (Nazmiye), Umutcan Ütebay (Sabri), Vural Ceylan (Kadir), Banu İnan (Nermin), Hira Su Yıldız (Buse)
    #AfiliAşk
  • Film & AnimasiyaFilm & Animasiya

Şərh • 244

  • Zeynep Duru Aytekin
    Zeynep Duru Aytekin Gün əvvəl

    Tam bir ayı, öküz abi tiplemesi bitane azının ortasına koycan eheksheljckwkxdk

  • Emine Albayrak
    Emine Albayrak 3 gün əvvəl +1

    1:30 çok komik

  • zeynep game
    zeynep game 4 gün əvvəl

    Annesiyle yengesinin sacı ve kıyafetı daha güzel keske gercek dugundede Boyle olsa

  • Gmz
    Gmz 10 gün əvvəl

    Hayatımda bu kadar rahatsız bir şey görmedim. Bu ne saçmalık ya ? Pantolon izin vermeyip etek giydirdiler böyle şeyleri yayınlayıp normalmiş gibi göstermeyin !

  • Suray Orazmyradova
    Suray Orazmyradova 17 gün əvvəl

    Bu dizinin 1 bolum full izlemek istyorum ama ben youtube dan bulamuyorum

  • Mahmud Ramiyeva
    Mahmud Ramiyeva 19 gün əvvəl

    Devami gelsin

  • Danielle
    Danielle 21 gün əvvəl

    Where can i find full episodes and notice that episodes is not orders. Make me confused to watch each show.

  • Kamale Nuriyeva
    Kamale Nuriyeva 24 gün əvvəl +2

    "Hep o sarı oğlana giyiniyor" Keremin de sarışın olması😂😂😂😂😂

  • ayşe nisa köse
    ayşe nisa köse 26 gün əvvəl +1

    Tam bölümler gelsin youtube

  • Nesibe S
    Nesibe S 26 gün əvvəl

    Bunu yeni bölüm zanneden bi ben miyim yaaa😂😂😂😂😂

  • Muradxan Orucov
    Muradxan Orucov 27 gün əvvəl +1

    ayşe ile kerem evlenmeleri muhtesem ikili olmuş super👍👍👍👍👍👍👍🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿Azerbaycanda herkese selamlar

  • EYLÜL TV
    EYLÜL TV 29 gün əvvəl +2

    keremin kankası Volkan survivor serkay😃😃😃

  • Эсмира Измулова
    Эсмира Измулова 29 gün əvvəl +1

    Почему полный филим нет на ютубе

  • Nihan Sezin
    Nihan Sezin Ay əvvəl

    Bolumler neden verilmoyo acaba

  • nurcan n
    nurcan n Ay əvvəl +1

    ya bu ne iğrenç bir sahne yok git üstüne uzun etek giy yok kahvenin önünden geçme. ne cahil ne dar görüşlü karakter bunlar. ha sizde oturun anca böyle dizileri izleyin. konu bulamamışlar ya.

  • Эльшан Пашаевтаиуор

    Tam bolumler nerden baka bilirim

  • Farida nurmamedova
    Farida nurmamedova Ay əvvəl +1

    Ya bu Aysenin ikinci abisi ask ve mavidagi Ismet deyilmi

  • Efsane Fayiqzade
    Efsane Fayiqzade Ay əvvəl

    Tam bolum niye yokya atinda bakalim

  • Karaoke Diyarı
    Karaoke Diyarı Ay əvvəl +2

    Tamam her şeyin fazlası zarar evet ama kıza herkes çirkinleşmiş gibi şeyler yazmış kız bence güzel

  • NBVB Memmedova
    NBVB Memmedova Ay əvvəl +3

    Ayşə kapat su telfonu

  • NBVB Memmedova
    NBVB Memmedova Ay əvvəl +1

    Ben yene huzuneniyorum

  • eli kelebek
    eli kelebek Ay əvvəl

    Full tek parça bulamiyorum yokmu?

  • eşkiyadunyaya hukümdar opşk

    Hercaimi???

  • Esmeralda Meta
    Esmeralda Meta Ay əvvəl +4

    Su riza'nin konusmalarin'dan anladim ki rüya'iydi😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂öyle gülümserek konusmaz bu😂😂

  • Ferıde Hojamkulova
    Ferıde Hojamkulova Ay əvvəl

    İsmet. Supersın

  • Abdullah Demir
    Abdullah Demir Ay əvvəl +3

    Ayşe'yle Alarm seslerimiz Aynı

  • Abdullah Demir
    Abdullah Demir Ay əvvəl +2

    Ayşe'yle Alarm seslerimiz Aynı

  • Chupaci Djdjd
    Chupaci Djdjd Ay əvvəl

    Şu alarm sesi hayatımda duymak istediyim son sey

  • Nada Yousif
    Nada Yousif Ay əvvəl

    Bakacaktım diziye ama adam şirket sahibiymiş o yüzden gerek yok

  • sade bir gün
    sade bir gün Ay əvvəl +1

    Her türlü rüyadır

  • selma Şeker
    selma Şeker Ay əvvəl +2

    Bu kızda bir şey eksik güzel bulamıyorum nedense.

  • Şevval ŞIVĞIN
    Şevval ŞIVĞIN Ay əvvəl +1

    Allah akşına çok sıkıcı sıktı dizi hep tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar bu dizi çok tekrar olmuştur bencede final olacaktır. Evlencecekler Kerem Ayşe cocuklar olacaktır. Son bölüm olsun inşallah

  • Seymur5232 Seymur5232

    Tam bolum yokmu

  • Айбениз Алиева

    tam parca yutubda yoxdu

  • Fexri Quliyev
    Fexri Quliyev Ay əvvəl +1

    Neden full bolum vrrilmiyo

  • Lena
    Lena Ay əvvəl +12

    Sahane Damat dizisinde ne kadar dogal guzeldi. Estetikle cirkinlesmis.

    • Asla Asla Deme!
      Asla Asla Deme! 19 gün əvvəl +1

      Güneşin Kızları vardı bilir misiniz orada daha dogaldı

  • Asude Dag
    Asude Dag Ay əvvəl +7

    Yazık güzelim kıza yüzünü kıpırdatamıyo botoksdan

  • Нурайым Кубанычбекова

    Cok komikleeer )))

  • Damla KAVAK
    Damla KAVAK Ay əvvəl +6

    Keske tum abiler bu ruyadaki gibi olsa

  • tuğça şen
    tuğça şen Ay əvvəl +4

    Bu iki abiyi karistir birbirine isteee benimm ABIMM 😂😂😂sıçtık

  • Pink Shadow
    Pink Shadow Ay əvvəl +1

    Kızın dudağına yaptırdığı dolgu oynadığı rolün inandırıcılığını azaltıyor bence ayrıca yakışmamış da zaten eski hali daha güzeldi

  • tahmina 23
    tahmina 23 Ay əvvəl

    Gerçekten böyle ruya gerçek hayattada var alarım çalıyor sen saniyorsunki ruyadasin ama bi uyaniyon gerçek 🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯👍😄

  • GÖREÇKİ ÜÇKAĞITÇILAR

    botoksu fazla kaçırmışın bacım

  • İsgender Abbasov
    İsgender Abbasov Ay əvvəl +2

    Benim alarm sesim ya resmen sinir oldugum ses :d

  • yalnızlık ağır geldi

    Benim bir arkadaşim var içiyor içiyor diyo ki dışlarim ağrıyor

  • yalnızlık ağır geldi

    Vay be ismet

  • yalnızlık ağır geldi

    Ya arkadaş gerçek hayatta da bukadar basıt olsaydi bu evlilik isler ya

  • Elina Gamidova
    Elina Gamidova Ay əvvəl +6

    0:56 da alarm çalınca sanki benim alarmım çalmışta ben uyanmak zorundaymışım gibi hiss ettim

  • Nani yilmaz
    Nani yilmaz Ay əvvəl

    Bu nasıl dizi AMK robot gibi konuşuyorlar

  • Dinimiz Islam
    Dinimiz Islam Ay əvvəl +3

    Ne kadar duruydu ya bu kiz dogaldi noldu ya wimdi ne yapdi guzelim yuzune

  • WhiteSea y
    WhiteSea y Ay əvvəl +2

    Kahve nin önünden geçme :D

  • WhiteSea y
    WhiteSea y Ay əvvəl +4

    Daha açık daha fresh bişey giyseydin :D

  • Aybibi Maksadovna
    Aybibi Maksadovna Ay əvvəl

    Bu diziyi full bölüm halinde nerden izleyebilirim bilenler varmı

  • Sadiq Ceferov
    Sadiq Ceferov Ay əvvəl +10

    Hercaimi !🤣🤣

  • نور الحسين
    نور الحسين Ay əvvəl +1

    ♥️

  • Зюмбюл Фейзулла

    No 309 dan cok benzer sahneler var

  • Quirk of Fate
    Quirk of Fate Ay əvvəl +1

    Ay bende görüyorum böyle düğün falan.. ama hepsi boş yok tabiri bunların inanmayın 😹

  • dilay feyzullah
    dilay feyzullah Ay əvvəl

    cok guzl bi dizi

  • Ada Kahraman
    Ada Kahraman Ay əvvəl +4

    Keşke bu bir rüya olmasaydı

  • Noza Noza
    Noza Noza Ay əvvəl +7

    Ayşenin annesi Edho deki Mubeccelmi

  • Ayşe Ceylan
    Ayşe Ceylan Ay əvvəl +3

    bu yaşta botoks yazik

  • Ebru Kaçmaz
    Ebru Kaçmaz Ay əvvəl +4

    Estetiğe kafa atanlardan kim kaldı 🤺

  • alara aslan
    alara aslan Ay əvvəl +90

    bu kızınyuzune ne olmuş ya ne yaptırdıysa hiç bir dogallığı kalmamış

    • Asla Asla Deme!
      Asla Asla Deme! 19 gün əvvəl

      @esra cbn zamanin gencleri iste napican öbür dünyada da bunun hesabını soracaklar 😟😞😔

    • esra cbn
      esra cbn Ay əvvəl +1

      @alara aslan gencecik de bi kiz dolgulara botokslara ne gerek varsa

    • alara aslan
      alara aslan Ay əvvəl

      ya tam ne olmuş çözemedim ama bi dogallıgı yok bı tuhaf olmuş

    • esra cbn
      esra cbn Ay əvvəl

      Aynen bi gerilmis bisey olmus bi cirkinlesmis

    • Elif Erdem
      Elif Erdem Ay əvvəl +2

      Kiz buyumus ondan olabilirmi

  • A. Surxayzade
    A. Surxayzade Ay əvvəl +1

    Diziyi tam neden yuklenmiyo lütfen yuklesinsiler

  • Ülkü Karacaoğlu
    Ülkü Karacaoğlu Ay əvvəl +11

    "Ne güzel olmuş halam dizilerde ki kızlar gibi " çocuk çok tatlı:)

  • Elşad Orucov
    Elşad Orucov Ay əvvəl

    Ya bu yengeler var ya adamin kuyusunu kazar Nazmiyede Aysenin kin laziyor

  • New generation
    New generation Ay əvvəl

    Ulan her diziden bir oyuncu getirmisler hepsini de taniyorum

  • Fatma Akkaya
    Fatma Akkaya Ay əvvəl +5

    Kızın cildi cok kötü😪

  • hac Ali
    hac Ali Ay əvvəl

    En komik dizi

  • zynb.m
    zynb.m Ay əvvəl +77

    Minnoş güzel kızdın be Burcu naptın şu suratına ya dudaklarını hele kıpırdatamıyor bile 💀

  • Ayten Mamedova
    Ayten Mamedova Ay əvvəl +1

    Ya neden tam bolum yok?

  • Amin Mamedov
    Amin Mamedov Ay əvvəl

    Kucuk abiyi hic sevmedim 😠😠

  • GGG GGG
    GGG GGG Ay əvvəl +1

    Ayse❌out

  • Sıla Aras
    Sıla Aras Ay əvvəl +2

    Ne bu kılık kıyafete karışma hevesi yaz dizisi bile olsa çok rahatsız edici geçen yıl da inadına aşk böyle başlamıştı
    Çok tiksinirdirici gerçekten.
    .

    • Lava Jaff
      Lava Jaff Ay əvvəl

      Aynen katiliyorum, degismek illa kiyafetle degil, ama diziler bunu ve cok daha fazla yanlis seyleri normal olarak gosteriyor

  • Kubilay Yılmaz
    Kubilay Yılmaz Ay əvvəl +2

    Bu dizi erken final yapar..yan oyuncular etkili bir performans sergilerken.ana karakterler resmen acemi gibi oynuyor..

    • Kubilay Yılmaz
      Kubilay Yılmaz Ay əvvəl

      @Defne Deniz daha yenilikçi bir senaryo Yok... milleti baydi bu tarz diziler..

    • Kubilay Yılmaz
      Kubilay Yılmaz Ay əvvəl

      @New generation haklısın herkes her rolü yapamaz

    • New generation
      New generation Ay əvvəl

      Ya tek sorun caglar ertuğrul bu diziye uymamış kizada yakışmıyor capkinlikta yakismiyor

    • Defne Deniz
      Defne Deniz Ay əvvəl

      Yanii biraz sıkıcı olmuş konu çok bağlamıyor

    • Kubilay Yılmaz
      Kubilay Yılmaz Ay əvvəl

      @Defne Deniz eyw bende senin zevkine düşüncene saygı duyuyorum..bu tarz yaz dizilerinde ve konu aşk olunca izleyenleri içine çekmesi için baş rol oyunculardan biri iyi performans göstermeli ki diğeri onunla aksın ama ikisi de eksik bence.gerceklikten uzak geldi bana..

  • NEDİR YANİ???
    NEDİR YANİ??? Ay əvvəl

    Ayşeyi seviyor azclip.net/video/aplAdFlgwXY/video.html

  • Charafi Layla
    Charafi Layla Ay əvvəl +1

    العشق الفاخر

  • kübra doğan
    kübra doğan Ay əvvəl +42

    Bu kız bu üst dudağına ne etmiş bele yavvv

  • nazli mertoglu
    nazli mertoglu Ay əvvəl +10

    Oha su 2 abi biri aşk ve mavideki ısmet diğeri inadına asktaki toprak kdmmdmdkdkdkdkd

  • Севгили Ахмедханова

    100%rüya🤣amma iyi rüya

  • Kaya Muhamet
    Kaya Muhamet Ay əvvəl +8

    Bu çok güzel bir dizi çok sevdim

  • Remziye Tutuş
    Remziye Tutuş Ay əvvəl +99

    Ayşe estetik mi yaptirmis. Eski hali daha güzeldi

    • EYLÜL TV
      EYLÜL TV 29 gün əvvəl

      Güneşin kızlarındayken dimi? 🤔

    • Askin Yilmaz
      Askin Yilmaz Ay əvvəl +2

      Dudaklari balon gibi olmus mahsallahhhhh

  • secret tunahana6060
    secret tunahana6060 Ay əvvəl

    Ayşeye gelinlik yakişmiş

  • reyroyrey
    reyroyrey Ay əvvəl +17

    Ah be Burcu ne yaptın kendine o yüzünün hali ne yaaa

    • reyroyrey
      reyroyrey Ay əvvəl +1

      @nazli mertoglu güneşin kızlarındaki haliyle bu hali aynı mı sence

    • nazli mertoglu
      nazli mertoglu Ay əvvəl +1

      @reyroyrey yo gayette anlasiliyo biraz daha dikkatli izle bence

    • reyroyrey
      reyroyrey Ay əvvəl +1

      @nazli mertoglu Dünyanın botoksu var baksana mimikleri anlaşılmıyor

    • nazli mertoglu
      nazli mertoglu Ay əvvəl +2

      Ne varmış yüzünde

  • Ravza Nur Eroğlu
    Ravza Nur Eroğlu Ay əvvəl +38

    0:53 abi hercai dediii ben oradayım

  • Arzuman Agayev
    Arzuman Agayev Ay əvvəl

    Bu Aysenin abileri manyak

  • Berinay NAMALAN
    Berinay NAMALAN Ay əvvəl

    Tabikide bu yorum abileri bunu söylemez ayseye

  • Ceren Kuzu
    Ceren Kuzu Ay əvvəl +44

    Elin magandaları yaptıkları bir de marifetmiş gibi davranıyorlar

  • زهراء قاسم
    زهراء قاسم Ay əvvəl +1

    شنو اسم المسلسل 😭

  • bareera jawed
    bareera jawed Ay əvvəl +2

    Herkes turkiye icinde yasmiyor bolum yutubede neden yok

    • bareera jawed
      bareera jawed Ay əvvəl

      @sweet lady leke ve but litre gozyaslari AZclip de var

    • sweet lady
      sweet lady Ay əvvəl

      Kanal D hich bir zaman bölümleri koymuyorki🤦🏻‍♀️

  • Samet Batın
    Samet Batın Ay əvvəl +2

    bölümler youtube gelsin

  • zeynep bayır
    zeynep bayır Ay əvvəl +3

    TAMAMINI ATARMISINIZ

  • Qənirə 011
    Qənirə 011 Ay əvvəl +30

    Hercai denildi duydunuzmu🥰😍

  • Səid Mənsimov
    Səid Mənsimov Ay əvvəl

    Super bir dizi

  • Damla akinozu
    Damla akinozu Ay əvvəl +5

    Aa asena Tuğal da mi burda😱

  • Sinem Şarlı
    Sinem Şarlı Ay əvvəl +300

    Ayy şu alarm sesi 🤪🤪tüm öğrencilerin korkulu rüyası 😂

    • Lale Hiseynzade
      Lale Hiseynzade 4 gün əvvəl

      Bunun 1 ci bolumu niye yoxdu

    • HERCAİ FANI
      HERCAİ FANI 28 gün əvvəl +2

      @SinemŞarlı Ay bu sesten 1.sınıftan beri nefret ediyorum yeter!!!
      Dizilerde bile alarm sesi duyuyorum yeter!!!
      Artık o alarma inat 12' den itibaren sonra uyuanıyorum!!!
      AHH OKUL AHH BEDUAMLA GEBER İNŞALLAH AMİN!)

    • GAMZE Bayar
      GAMZE Bayar Ay əvvəl +1

      @Selin dincoz Normal internete girip afili aşk 1.bölüm diye yazarsan çıkıyor.

    • Askin Yilmaz
      Askin Yilmaz Ay əvvəl +1

      Nefret ediyorum bu sesden,zayten bu zil sesini duyunca bir an işe geç kaldim sandim 😱🤪😰😱😱

    • Bint Bahr
      Bint Bahr Ay əvvəl +4

      Ayy bi kötü oldum duyunca 😂😂😂

  • Ruslan Mirseyidov
    Ruslan Mirseyidov Ay əvvəl

    ya baylldlm gulmekten

  • cigdem mertkol
    cigdem mertkol Ay əvvəl +2

    Süper dizi, çok beğendim.

  • Emine Ünlüer
    Emine Ünlüer Ay əvvəl +168

    Yani şu abilerin bu kadar karışmasına gıcık oluyorum

    • Gmz
      Gmz 10 gün əvvəl

      Osman Nuri Doğan bütün abiler öyle değil bilginize. Ayrıca hiç kimse bu şekilde bir bireye müdehale edemez saçmalık

    • Emine Ünlüer
      Emine Ünlüer 25 gün əvvəl

      @cns bz :(

    • cns bz
      cns bz Ay əvvəl

      @Emine Ünlüer yarrakları var diye abileirni yüceltmeyi

    • cns bz
      cns bz Ay əvvəl

      @Emine Ünlüer şu gerizekalı ranaya nasıl destek verirsin herkes kendinden sorumlu sen geliote abine karışamıyısan o da sana karışamaz kendiinizde kadınsınız bırakın artık amınız var diye kendinizii ezmeyi

    • Emine Ünlüer
      Emine Ünlüer Ay əvvəl

      @Rana Nabieva ayn ama bazıları baya karışıyor her şeye giyimden başka şeylere de o yüzden

  • Berfin Avcı
    Berfin Avcı Ay əvvəl +10

    Hayeller hayatlar