Her Yerde Sen 9. Bölüm 1. Fragmanı

Paylaşın
Daxil et
  • Tarixində dərc edildi 2 Avq 2019
  • Her Yerde Sen HD izle!
    Her Yerde Sen 9. Bölüm 1. Fragmanı yayında hemen izle!
    FOXplay Resmi Sitesi: www.foxplay.com.tr
    FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
    Her Yerde Sen: www.fox.com.tr/Her-Yerde-Sen
    Her Yerde Sen’e abone olmak için: bit.ly/2x9YGBO
    FOX Resmi Facebook Hesabı: FOXtelevizyonu
    FOX Resmi Twitter Hesabı: FOXTurkiye
    FOX Resmi Instagram Hesabı: FOXTurkiye

    Adına ister kader deyin ister hayat, başınıza gelen en iyi şeyler çoğu zaman içinden çıkılmaz sorunların arkasına gizlenir. Aynı evde hak iddia eden ve keçi gibi inatçı olan Demir (Furkan Andıç) ile Selin (Aybüke Pusat) birlikte yaşamak zorunda kalır. Bu da yetmezmiş gibi birinin çalıştığı şirkete, diğerinin yönetici olarak gelmesiyle birlikte olaylar içinden çıkılmaz bir hal alacaktır.

    Her Yerde Sen Cuma FOX'ta!

    Oyuncular:
    Demir: Furkan Andıç
    Selin: Aybüke Pusat
    Burak: Ali Yağcı
    İbrahim: Ali Gözüşirin
    Merve: Deniz Işın
    Bora: Ali Barkın

    Daha fazla video için abone olun: azclip.net/user/TVFOX
    Bizi sosyal medyadan takip edin:
    Her Yerde Sen Resmi Facebook Hesabı: heryerdesenfox
    Her Yerde Sen Resmi Twitter Hesabı: heryerdesenfox
    Her Yerde Sen Resmi Instagram Hesabı: heryerdesenfox
  • ƏyləncəƏyləncə

Şərh • 1 324

  • Ayse min
    Ayse min 3 ay əvvəl

    انتظر إلى يوم الجمعة ♥️
    سيلين ❤️ دمير

  • Mehmet Çoban
    Mehmet Çoban 3 ay əvvəl +1

    Allah belasini versin alananin

  • Nerminin kanali
    Nerminin kanali 3 ay əvvəl

    Bu ne ya.Afilli aşk daha iyi

  • Marshmellow Marshmellow

    neden kötüler hep akılı oluyo dizilerde

  • Amoola Jed45
    Amoola Jed45 4 ay əvvəl

    At 7 or 8

  • Ayten Arslan
    Ayten Arslan 4 ay əvvəl

    Fragmanda fragman ha

  • Dövlət İmtahan Mərkəzi

    Ah demir ya bu kadar çok takılmasan keşke her şeye sonuçta sen selini selinde seni seviyor problem ne???

  • Rmzn Çete
    Rmzn Çete 4 ay əvvəl

    Alaranın gitmesini isteyenler +1

  • Necati Altun
    Necati Altun 4 ay əvvəl

    Selin ve demir siz harika bir ikilisiniz bence gerçek hayatta bile harika bi ikili olursunuz ikinizide çok seviyorum 💕

  • Engin Özden
    Engin Özden 4 ay əvvəl

    Ya bu fragmanla müziğin uyumu ne kader güzel ya 👍

  • Urfane Alyarova
    Urfane Alyarova 4 ay əvvəl

    Salam xanim😊. Men hem evdar qadin, hem anayam! Buna baxmayaraq oz biznesimi qururamEvden cixmadan sadece 3 4 saatini alacaq. 300..500. Ve artan maaw teklif edirikOnlayn iwe sizide devet edirem( telebe xanimlarda iwleye biler)

  • Ceren Özbek
    Ceren Özbek 4 ay əvvəl

    He he alara sevgili yaparsın sen salak kız

  • QASIMOV GROUP
    QASIMOV GROUP 4 ay əvvəl

    salam , qadina zorakilia qarsi sosial eskprementi izlemek ucun kanalimiza daxil olun

  • jdmfjfn jj2k9e8dg
    jdmfjfn jj2k9e8dg 4 ay əvvəl

    Selinin ne kadar demesi 👌👌

  • yusufcan çalı
    yusufcan çalı 4 ay əvvəl

    hiç bi şey anlamadım ama alaraya çok gıcık oldum

  • Kıvanç Ertüm
    Kıvanç Ertüm 4 ay əvvəl +1

    Demir : Tek Bir Yanlış Bütün Doğruları Yıkıyor İşte.
    Selin : Temeli Sağlam olsaydı Kolay Kolay Yıkılmazdı.

  • Ezgi Wedding Photographer

    paristen döndüğünüzde diye bişey olmicak çünkü demir gelmeyecek gelse bile ikinizde aynı anda sevgili yapcaksınız
    çünkü...









    demir ve selini ayıramadığınızı görünce ikiniz sevgili olursunuz

  • Macarena Tobalina
    Macarena Tobalina 4 ay əvvəl

    👏👏👏👏💟💟

  • Good Boy
    Good Boy 4 ay əvvəl

    İkinci fragmani verseleler cok mutlu oluruz

  • ARMY BLİNK
    ARMY BLİNK 4 ay əvvəl

    2ci fraqmanı sabrsızlıkla bekleyenler +1

  • hdjdhdhdhsh jdjdjdjdjdh

    2. Fragman salı günleri yayınlanıyordu nerdeeeee

  • Hiranur Yetişkin
    Hiranur Yetişkin 4 ay əvvəl

    0:38 de Demirin odası boş değil dolu yani bence selinin gördüğürüya

    • Eslem Seyis
      Eslem Seyis 4 ay əvvəl

      Evet ne kadar dikkatli izliyon 👍

  • MUHAMMED SEVDALISI
    MUHAMMED SEVDALISI 4 ay əvvəl

    2.fragman nerdeeeee

  • Bedirhan Gündüz
    Bedirhan Gündüz 4 ay əvvəl

    2. fragman nerde

  • Zeynep Pars
    Zeynep Pars 4 ay əvvəl +1

    Çıksın artik 2. Fragman

  • Kiraz Mevsimi
    Kiraz Mevsimi 4 ay əvvəl

    Alara kendini beğenmiş ukala şımarık selinde bu kadar saf olmasın kardeşim

  • İbrahim Sağır
    İbrahim Sağır 4 ay əvvəl

    Yaa bi verin artık 2. fragmanı

  • elif kaya
    elif kaya 4 ay əvvəl

    İkinci fragman neden geç yayınlanıyor 😤😤

  • muradije sejfullah
    muradije sejfullah 4 ay əvvəl

    2 fragman nerde ya

  • Kız Oyuncu
    Kız Oyuncu 4 ay əvvəl

    arada 1 hafta olduğu için fragmanı izleye izleye ezberledim
    keşke haftada 2 kere olsaydı ;(

  • Sumeyye Maral
    Sumeyye Maral 4 ay əvvəl +2

    2. Fragman gelsin artık ezberledik bunu

  • ponçikler kanalı
    ponçikler kanalı 4 ay əvvəl

    2.fragmani izleyen var mı ?

  • alidogan koyuncu
    alidogan koyuncu 4 ay əvvəl

    malesef ikiniz de olmayacaksınız alarıcım demir ile selini ayıramıyacaksın çirkef şeytan kız alara

  • TOWNSHİP
    TOWNSHİP 4 ay əvvəl

    Size bir şey söyleyim mi selin 0:15 deki sahneyi rüyasında görüyor ve uyanıp demirin odasına baktığında demir gitmiş oluyor. Benden demesi

  • Beyza Nur Akdag
    Beyza Nur Akdag 4 ay əvvəl +1

    2. fragman ne zaman gelcek

  • Jeon JungShook
    Jeon JungShook 4 ay əvvəl

    Hadi artıkk

  • Jeon JungShook
    Jeon JungShook 4 ay əvvəl +1

    2. Fragmanı verir misiniz?

  • Naz Yılmaz
    Naz Yılmaz 4 ay əvvəl +1

    Yeter be boğacam bu alarayı bide neymiş döndüğünde kim sevgili yapcakmış

  • deniz 02
    deniz 02 4 ay əvvəl +1

    Her yerde sen dizisinin 2 ci fragmanı Çarşamba günü oluyodu.Ama hala youtube vermediler 2 ci fragmanı

    • deniz 02
      deniz 02 4 ay əvvəl

      papatya günü onu bilmiyodum

    • papatya günü
      papatya günü 4 ay əvvəl

      Hatta iki haftadır salı günü akşam veriyorlardı

  • Ammar Cemaloğlu
    Ammar Cemaloğlu 4 ay əvvəl +2

    2.fragmanı ne zaman çıkcak yaaa

  • Zülal Demir
    Zülal Demir 4 ay əvvəl +2

    Artık 2. Fragmannnnnnn

  • Sedef Özay
    Sedef Özay 4 ay əvvəl +1

    bence demir gitmiycek zaten giderse anlamı kalmaz o yüzden canınız sıkılmasın alara yalnız gidip dönmeyecek

  • yaren dicle
    yaren dicle 4 ay əvvəl

    Hâlâ 2. Fragman yok

  • elif kumarci
    elif kumarci 4 ay əvvəl

    Hadi ama 2. Fragman nerde acaba

  • Şevval Kevser ŞAHİN
    Şevval Kevser ŞAHİN 4 ay əvvəl

    2. fragman neden çıkmıyo

  • Medine Demirova
    Medine Demirova 4 ay əvvəl +1

    Artik nolur 2 fraqman cixsain ya nolur

  • Hatice Macit
    Hatice Macit 4 ay əvvəl

    İkinci fragman

  • Meryem İsmayilova
    Meryem İsmayilova 4 ay əvvəl +1

    9bolum fragman 2 neden verilmiyor

  • Nadya Bayramova
    Nadya Bayramova 4 ay əvvəl +2

    2ci fraqmani istiyoruz

  • Dilay Sinanoğlu
    Dilay Sinanoğlu 4 ay əvvəl

    Size ruyami anlatcam alara demiri sevdigi icin selin ile demir sahte dugun yapicaklarina gercek dugunn yapmislar qma farkunda degiller aradan 3yil gecmis selin kusmus eczaneye gidip gebelik testi almis sonra gebelik testi yapmis sonuc 2 kirmisi cizgi cikmis ve selin inanamamis bir suru yApmis sunuc yine ayni cikmis selin gitmis demire demire gostermis ikisi sok olmus . VE BITTI RUYADI BUUUU

  • Arzu Kılçık
    Arzu Kılçık 4 ay əvvəl +1

    Alarayla şirketin işi biterse ilk işin alara yı yolmak olsun selin

  • Arzu Kılçık
    Arzu Kılçık 4 ay əvvəl +2

    Belkide parise selinide götürcek

  • Zakir muradov
    Zakir muradov 4 ay əvvəl +1

    Nerde bunun ikinci fraqmanı????

  • yaren dicle
    yaren dicle 4 ay əvvəl +2

    Paris aşıklar şehri o yüzden demirle gitmesine gerek yok Burakla gitsin

  • Yaqub Pasayev
    Yaqub Pasayev 4 ay əvvəl

    Amklar fragmanın 2-ci hissesini niye koymuyorsunuz???

  • Filiz Özoral
    Filiz Özoral 4 ay əvvəl +2

    Demir baş rolde oynadığı için parise falan gidemez bence

  • Cevat Bodur
    Cevat Bodur 4 ay əvvəl +1

    2.fıragman?

  • Naza Hasani
    Naza Hasani 4 ay əvvəl +1

    Burakda acaba seline aşık olur.O yüzdenmi alara ile ortaqlıq kurur

    • İrem Kr
      İrem Kr 4 ay əvvəl +1

      Tüm sırrrı çözdün ama sen

  • Alya Çelik
    Alya Çelik 4 ay əvvəl +1

    Artık şu ikinci fragmanı verin nolur

  • Ecmel Vera
    Ecmel Vera 4 ay əvvəl +1

    2. Fragman neden gelmedi daha yaa🤔